سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: شرایط داوری در لیگ دسته اول خوب نیست چرا که در سه بازی گذشته در تصمیم‌گیری‌ها پر اشتباه بودند.
کد خبر: ۴۸۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 28 August 2017
محمود فکری شامگاه یکشنبه پس ازپیروزی تیم نفت مسجد سلیمان در مقابل تیم ایرانجوان بوشهر با بیان اینکه شرایط بازی خوب بود اظهار داشت: در این بازی تصمیم به کسب سه امتیاز بودیم که به این مهم دست یافتیم.

وی با بیان اینکه آنالیز تیم ایرانجوان بوشهر داشتیم افزود: روی نقاط ضعف و قوت تیم ایرانجوان بوشهر کار کرده بودیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه پیروزی حق مسلم ما بود گفت: امروز چند موقعیت گل‌زنی از دست دادیم و این پیروزی حق مسلم ما بود که به این پیروزی دست یافتیم.

فکری با بیان اینکه تیم ایرانجوان بوشهر تیم خوب و جوان است خاطرنشان کرد: ایران جوان در این بازی تیم خوبی نشان داد و یک سوم خط دفاعی ما آماده بودند و با برنامه کمتر به تیم میزبان موقعیت داده شد.

وی با بیان اینکه شرایط آب و هوایی بوشهر گرم بود تصریح کرد: با توجه به اینکه گل‌زنی کرده بودیم مجبور بودیم با توجه به شرایط گرم هوا، به عقب برگردیم و از گل زده دفاع کنیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه شرایط داوری در لیگ دسته اول خوب نیست گفت:شرایط داوری در لیگ دسته اول خوب نیست چراکه در سه بازی گذشته در تصمیم‌گیری‌ها پر اشتباه بودند.

فکری بیان کرد: بازی آینده تیم نفت مسجد سلیمان با تیم فجر سپاسی در خانه است که برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار