سخنگوی وزارت کشور گفت: در اجرای تبصره ٣ ذیل بند ١ ماده ٨٠ قانون شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و پس از طی مراحل قانونی، حکم شهردار تهران توسط وزیر کشور صادر شد.
کد خبر: ۴۸۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 28 August 2017
به گزارش تابناک : سید سلمان سامانی با تشریح فرآیند قانونی صدور حکم شهردار افزود: صورتجلسه شورای شهر تهران درخصوص شهردار پیشنهادی در روز چهارشنبه یکم شهریورماه به وزارت کشور واصل شد و علیرغم آنکه مطابق قانون فرصت ده روزه ای برای وزارت کشور به منظور تطبیق شرایط فرد پیشنهادی با موازین قانونی پیش بینی شده است، به جهت اهمیت مدیریت کلانشهر تهران، در روزهای گذشته، بررسی های لازم توسط وزارت کشور و همزمان با آن استعلامات قانونی از مراجع ذیصلاح به عمل آمد.

وی تاکید کرد: باتوجه به وصول پاسخ مثبت استعلامات و تکمیل مراحل قانونی، حکم جناب آقای نجفی برای تصدی سمت شهردار تهران توسط وزیر محترم کشور صادر شد.

امضای حکم نجفی در حالی رخ داد که صبح امروز اعضای شورای شهر پنجم مصطفی سلیمی را به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب کردند و با توجه به امضای حکم نجفی از سوی وزارت کشور، سرپرستی چند ساعته سلیمی نیز به پایان می‌رسد و محمدعلی نجفی از فردا در دفتر کارش در خیابان بهشت مشغول به کار می‌شود.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار