امام جمعه مهریز گفت: هنر فاخر در رشته های مختلف که مروج ارزش های دینی و اخلاقی در جامعه و بین مردم و جوانان باشد باید روز به روز تقویت و گسترش یابد.
کد خبر: ۴۸۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ 28 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»،عبدالرضا محی الدینی در آیین گشایش نمایشگاه آثار هنری مهریز به مناسبت بزرگداشت هفته دولت افزود: هنر و هنرمندان باید مروج ارزش های انسانی و دینی در جامعه باشند.
وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه های هنری در قالب رشته های مختلف نقش مهمی در اشاعه فرهنگ ، ادب ، اخلاق و معرفت در جامعه و بین مردم و بخصوص جوانان دارد و باید از برپایی آنها حمایت کرد.
همچنین فرماندار مهریز گفت: هر موضوعی اگر با هنر آمیخته شود قطعا ماندگاری و اثر بخشی آن بیشتر می شود و دولت از هنرهای فاخر و برپایی نمایشگاه های مختلف حمایت می کند.
سید محمد رستگاری افزود: برپایی نمایشگاه های مختلف فرهنگی و هنری کاری مهم و ارزشمند است و باید روز به روز با همکاری هنرمندان و بخش خصوصی افزایش یابد.
همچنین رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز گفت: نمایشگاه هنری این شهرستان شامل 60 اثر هنری در قالب هنرهای تجسمی و خوشنویسی باموضوع های اجتماعی ، طبیعت و آثار و ابنیه تاریخی است.
سید رضا آقایی افزود: نمایشگاه به مدت یک هفته در نگارخانه آفرینش اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان مهریز از ساعت هشت صبح تا20 برای بازدید عموم دایر است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار