دبیر ستاد جشن‌های مردمی غدیریه:
دبیر ستاد جشن‌های مردمی غدیریه گفت: امسال با هیئت‌ها صحبت شده است تا هر ۱۵ روز غدیر را برنامه داشته باشند تا اجرای برنامه‌ها هم باشکوه‌تر و هم گسترده‌تر باشد.
کد خبر: ۴۸۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶ 28 August 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس شواخی در همایش شعائری ایام غدیریه که با موضوع احیای ایام (10تا25ذی‌حجه) و ضرورت کاروان شاد غدیر در مجتمع فرهنگی آموزشی امامزاده سید علی برگزار شد، با اشاره به اینکه باید برنامه‌هایی که در کشور در حل اجراست را معرفی کنیم، اظهار داشت: امسال در کشور بنا را بر این گذاشته‌ایم که بیشتر از سال گذشته به چند برنامه ازجمله بقاع متبرکه، حرم امام رضا(ع)، موضوع رسانه و برخی مراکز دیگر و به مناسبت‌های نهم تا بیست و پنجم ذی‌الحجه بپردازیم.

وی اثرات اجرای برنامه‌ها در جامعه را مدنظر قرار داد و افزود: اثرات اجرای این برنامه‌ها موضوع همگانی کردن غدیر خصوصاً شب و روز آن است.

دبیر ستاد جشن‌های مردمی غدیریه خاطرنشان کرد: شاد کردن مردم، نماز عید غدیر، صله‌رحم ازجمله برنامه‌های جهت دهنده کاروان شاد غدیر است.

وی ثبت‌نام هیئت‌ها در کاروان شادی غدیر را ضروری دانست و تصریح کرد: امسال با هیئت‌ها صحبت شده است تا هر 15 روز غدیر را برنامه داشته باشند تا اجرای برنامه‌ها هم باشکوه‌تر و هم گسترده‌تر باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار