رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از 10 کیلوگرم تریاک از داخل یک دستگاه اتوبوس در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴ 28 August 2017
به گزارش تابناک قم، سرهنگ غلامعباس بلفکه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اطلاع واصله مبنی بر اینکه، احدي از قاچاقچيان قصد دارد مقاديري مواد مخدر را در پوشش خاص بوسيله يک دستگاه اتوبوس از یکی از استان های مرکزی به یکی از استان های شمال شرقی حمل و از سطح حوزه استحفاظي اين استان عبور نمايد،  موضوع در دستور کار  ویژه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی، به محور هاي ورودي به استان قم از سمت کاشان مستقر و اقدام به کنترل خودروهاي عبوري کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: ماموران  نهايتاً يک دستگاه اتوبوس سفيدرنگ اسکانيا را در عوارضي" قم –کاشان"  شناسايي و متوقف و پس از اخذ بارنامه از راننده و رويت محموله قاچاق ، وی را دستگير می کنند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسي از جعبه هاي بغل اتوبوس، تعداد چهار عدد لوله فلزي کوچک و يک عدد لوله فلزي بزرگ مربوط به ماشين آلات مکانيکي و نیز مقدار 10 کيلو و 900 گرم با لفاف در قالب ده بسته آب بندي شده مواد مخدر ترياک که به صورت بسيار ماهرانه اي جاساز گرديده بود، را کشف کردند.

سرهنگ بلفکه در پایان بیان داشت: در این رابطه ضمن تشکیل پرونده ، متهم  نیز جهت صدور سیر مراحل قانونی مناسب روانه زندان شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار