رئيس هیأت‌ تیراندازی استان قم:
رئيس هیأت‌ تیراندازی استان قم از دعوت بانوي نقره‌اي اين رشته به اردوي آماده‌سازي تيم ملي تیراندازی بانوان ايران خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰ 28 August 2017
به گزارش تابناک قم، حسین مهره‌ساز اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم ملی تیراندازی مردان و بانوان ایران میادین مهمی در سطح بین‌المللی پیش‌رو دارند، از سوی کادر فنی برای تشکیل اردوی آماده‌سازی جدید این تیم برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیراندازی قم در سال‌های اخیر به جایگاهی رسیده که در اکثر دعوت‌ها از بهترین‌های تیراندازی ایران به اردوی تیم‌های ملی، شاهد حضور تیراندازان قم نیز هستیم و این بار نیز یکی از چهره‌های شاخص این رشته نماینده قم در تیم ملی بانوان است.

رئیس هیأت‌ تیراندازی استان قم اضافه کرد: تیراندازی که در سال 2015 به نمایندگی از قم عضو تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور هندوستان بود، خانم سیده‌رویا صبح‌خیز است که به لطف خدا، همت و تلاش وی و حمایت خانواده ورزش‌دوست‌ صبح‌خیز شاهد موفقیت وی در کسب مدال نقره آسیا بودیم.

وی تصریح کرد: مدالی که صبح‌خیز از پیکارهای تیراندازی با تفنگ بادی مسابقات قهرمانی آسیا در هند کسب کرد، در واقع نخستین مدال آسیایی تاریخ تیراندازی قم بود و این موفقیت وی انگیزه بسیار زیادی را در بین تک تک ورزشکاران فعال تیراندازی قم برای پیشرفت و رسیدن به این جایگاه ایجاد کرده است.

مهره‌ساز با اشاره به دعوت صبح‌خیز به اردوی جدید تیم ملی بانوان، عنوان کرد: تیم ملی تیراندازی کشورمان با حضور 48 تیرانداز در هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی، دور جدید تمرینات خود را به میزبانی سالن فدراسیون تیراندازی برگزار می‌کند و صبح‌خیز در تفنگ بادی عضو تیم ملی است.

وی با بیان اینکه در رشته تفنگ بادی 15 نفر و در تپانچه 33 نفر به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، خاطرنشان کرد: این اردو به منظور آماده‌سازی تیراندازان ملی‌پوش برای حضور در رقابت‌های پیش‌رو تا دهم شهریور ماه ادامه دارد و صبح‌خیز که دو هفته قبل در پیکارهای مرحله دوم مسابقات آزاد کشور موفق به کسب رتبه چهارم شده بود، با انگیزه بسیار بالا در اردوی تیم ملی حضور دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار