تکواندوکار خنجی، نایب قهرمان جهان شد.
کد خبر: ۴۸۵۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 28 August 2017
تابناک فارس به نقل از میلادلارستان:صدیق رحیمی نیا، تکواندوكار خنجی عضو تیم ملی در وزن ۵۷- كيلوگرم در گروه پسران، با قبول شکست برابر نماینده بلغارستان، به مدال نقره مسابقات جهانی نونهالان رسید.
سومین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان جهان از روز پنجشنبه دوم شهریورماه با حضور ۴۲۰ تکواندوکار (۲۳۰ پسر و ۱۹۰ دختر) از ۴۵ کشور در سالن «المپیک ورزش و جوانان» شرم‌الشیخ کشور مصر آغاز دیروزبه پایان  رسید.
صدیق رحیمی‌نیا برای ایستادن بر سکوی قهرمانی، در اولین مبارزه و در دیداری حساس مقابل "رومان پارخومنکو” از اوکراین، نتیجه را ۳۲ بر ۲۹ به نفع خود به پایان رساند. در ادامه به مصاف "یاسین مسکی” از مراکش رفت و با بردی قاطع (۳۴ بر ۱۴) راهی مرحله نیمه نهایی شد.
این ورزشکار خنجی، در سومین مبارزه خود، "ارتم بوردنيوك” از روسيه را ۸ بر ۷ از پیش رو برداشت. صدیق در فینال نتیجه را ۲۷ بر ۱۲ به "الكساندر ژورژف” از بلغارستان واگذار کرد و بر سکوی نایب قهرمانی جهان ایستاد.
گفتنی است هدایت تیم ملی تکواندو نونهالان را محمدرضا یاری به عنوان سرمربی، یوسف جنگجو و محمد علوی به عنوان مربی و حامد جعفری به عنوان مربی بدنساز برعهده دارند. یوسف کرمی نیز مدیر فنی این تیم است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار