شکست سنگین صبا در نخستین حضور افاضلی
در هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، شاگردان جوادنکونام در تیم خونه به خونه در یک بازی طوفانی توانستند تیم صبای قم که به تازگی هومن افاضلی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود قرار داده را با نتجه 4 بر صفردر هم بشکنند.
کد خبر: ۴۸۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶ 28 August 2017
به گزارش تابناک قم، هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر روز گذشته در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز نماینده مازندران در برابر نماینده قم آرایی کرد و موفق شد پیروز از میدان خارج شود.

در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته سوم لیگ یک فوتبال، تیم خونه به خونه که در دو بازی قبل به دو امتیاز رسیده بود، در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل به مصاف صبای قمی رفت که به تازگی هومن افاضلی را روی نیمکت خود می‌دید.

در ترکیب اولیه صبا مقابل خونه به خونه بابل محمدرضا وفایی، داوود بهادری، مجتبی مبینی‌پور، مهدی جعفرپور، فردین باباجانی، مصطفی مهدوی، مسعود ابرقویی، محمد عرب‌خراسانی، جهانگیر عسگری، حمیدرضا پاکیزه و آرش عبدلی به میدان رفتند.

ابتدای کار برای ادای احترام به بازیکن اسبق تیم خونه به خونه (مرحوم سید حمید حسینی) بازیکنان دو تیم یک دقیقه سکوت اختیار کردند. 

دقیقه۱۵شوت سرکش آرش عبدلی بازیکن صبا را دروازبان خونه به خونه به زیبایی مهار کرد و یک دقیقه بعد نوبت به بابلی ها رسید که توسط مهدی خیری دروازه حریف را تهدید کند. 

دقیقه ۳۳ ضربه کرنر زیبای محمد قاسمی نژاد را محمد قریشی با ضربه سر برای حمیدرضا دیوسالار ارسال کرد و مدافع پیش تاخته خونه به خونه اولین گل این تیم را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و چهار دقیقه بعد هادی خیری با یک پاس در عرض برای روح الله باقری، مهاجم فرصت طلب خونه به خونه را صاحب توپ کرد تا دومین گل شاگردان نکونام را به ثمر برساند.

نیمه اول این دیدار با همان نتیجه دو بر صفر به سود بابلی ها به پایان رسید. 

نیمه دوم این دیدار با حملات پی در پی شاگردان نکونام آغاز شد.

بازیکنان صبا نیز چند موقعیت نصفه و نیمه داشتند اما مدافعان بابلی با دفاع بی نقص خود مانع از گلزنی آنها شدند. 

دقیقه ۸۷ بازیکنان خونه به خونه طی یک ضدحمله خطرناک به سمت دروازه صبا هجوم بردند و مدافعان صبا در محوطه جریمه حمید کاظمی را سرنگون کردند و داور نقطه پنالتی را نشان داد و گل سوم خونه به خونه توسط حمید کاظمی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

در ادامه حمید کاظمی در دقیقه۹۰ با یک شوت سهمگین توپ را به کنج دروازه صبا فرستاد تا دروازبان این تیم فقط نظاره گر این صحنه باشد و حمید کاظمی تعویض طلایی نکونام لقب بگیرد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار