گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ساختمان جدید بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در روستای دستجرد استهبان روز گذشته، چهارم شهریورماه افتتاح و راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۴۸۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ 27 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:مهدی شهسوار، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن عترت و بیت‌الاحزان حضرت اظهار کرد: ساختمان جدید این مؤسسه روز گذشته، چهارم شهریورماه با حضور حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه و دیگر مسئولان و اعضای شورا و دهیار و مردم قرآن دوست روستای دستجرد استهبان استان فارس افتتاح و راه‌اندازی شد.
وی با اشاره به دوره‌هایی که در این مرکز برگزار می‌شود، اضافه کرد: دوره‌‌های روزانه حفظ قرآن، مهد و پیش‌دبستانی و کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، مفاهیم و تدبر در قرآن در این مرکز انجام می‌شود.
شهسوار اضافه کرد: این ساختمان در زمینی که به همت شورا و دهیار روستای دستجرد به بیت‌الاحزان هدیه شود و سپس با حمایت آنها و جمعی از خیرین در زیر بنای ۱۴۰ متر مربع در یک طبقه باخته شد.
وی با اشاره به اینکه این ساختمان دارای چهار اتاق است، اظهار کرد: مقرر شد که این مجموعه طی دو نوبت صبح و عصر به قرآن‌آموزان علاقه‌مند خدمت‌رسانی کنند. همچنین دوره‌های مؤسسه بیت‌الاحزان شعبه دستجرد ویژه بانوان و آقایان است.
شهسوار عنوان کرد: پیش از این نیز دوره‌های قرآنی مؤسسه بیت‌الاحزان در محلی دیگری برگزار می‌شود که با وجود افتتاح این ساختمان از مهرماه قرآن‌آموزان به این مرکز منتقل می‌شوند.
وی بیان کرد: همچنین ۱۰ نفر از بانوان علاقه‌مند به حضور در دوره حفظ تخصصی دو سالانه، در این طرح ثبت‌ نام کردند که با توجه به مشکلات مکانی هنوز امکان آغاز دوره نبود و با وجود افتتاح این ساختمان این دوره نیز در آینده نزدیک آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار