رئیس هیأت جودو قزوین:
رئیس هیأت جودو استان قزوین گفت: رامین صفویه در ترکیب تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان بامداد امروز تهران را به مقصد مجارستان ترک کرد.
کد خبر: ۴۸۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶ 27 August 2017
به گزارش تابناک از قزوین، اردشیر موحددانش در گفـت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: رامین صفویه در ترکیب تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان بامداد امروز تهران را به مقصد مجارستان ترک کرد.

وی افزود: چهار تیم از ایران به رقابت‌های قهرمانی جهان اعزام شده‌اند که این مسابقات از 6 شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود و رقابت رامین صفویه جودوکار قزوینی با رقیبان برای چند روز آینده پیش‌بینی شده است.

رئیس هیأت جودو استان قزوین گفت: برنامه اردوی تدارکاتی ویژه نوجوانان و جوانان در حال حاضر برگزاری است که مسابقات نوجوانان قهرمان کشور در اواخر شهریور ماه و مسابقات جوانان قهرمان کشور در مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 موحددانش بیان کرد: مربیان هیأت جودو استان قزوین استعدادهای مناسبی را به خود اختصاص می‌دهند چراکه سعید مرادی به عنوان سردبیر و حمیدرضا بهرامی به عنوان کمک مربی در اردوی تدارکاتی که در زنجان، اراک و کرج حضور داشتند.

این مسؤول ورزشی خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا برگزاری مسابقات لیگ استان را در رده‌‌های جوانان و نوجوانان در فصل پاییز راه‌اندازی کنیم که در این مسابقات 30 نفر از جوانان و نوجوانان حضور دارند.

رئیس هیأت جودو استان قزوین عنوان کرد: باتوجه به اینکه در رده سنی نوجوانان و رده‌های سنی پایه خلأ و کمبود احساس می‌شد توجه به این رده‌های سنی و جوانان را در نظر گرفته‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار