مدیرکل ارشاد قزوین:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به برنامه‌های هفته دولت سال جاری گفت: تالار و خانه فرهنگ زیاران در هفته دولت افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۸۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ 27 August 2017
به گزارش تابناک از قزوین،علی‌اکبر اسکندری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: برنامه‌های هفته دولت سال جاری در قالب یک دبیرخانه ستاد در حال برگزاری بوده که مجموعه‌ها و ارگان‌های استان قزوین در این زمینه هم فعال است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین رویکردهای هفته دولت سال جاری در استان قزوین، برگزاری دومین همایش راه رجایی است که این همایش با همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌های استان قزوین طی روز پنج‌شنبه نهم شهریور ماه سال جاری در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: در هفته دولت تلاش داریم تا تالار و خانه فرهنگ بخش زیاران و معلم‌کلایه را راه‌اندازی کنیم و باتوجه به اینکه تفاهم‌نامه‌هایی را با سایر سازمان‌ها از جمله سازمان بودجه و مدیریت منعقد کرده‌ایم، هزینه لازم برای راه‌اندازی این دو تالار مشخص نیست.

اسکندری‌نژاد گفت: از سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده طی سال جاری در حوزه فرهنگ و هنر هم می‌توان به رونمایی از کتاب دوسالانه خوشنویسی اشاره کرد که امیدواریم این کتاب تا اواخر شهریور ماه سال جاری رونمایی شود.

این مسؤول اضافه کرد: استان قزوین ظرفیت مناسبی را در حوزه فرهنگ و هنر به خود اختصاص می‌دهد که برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری فرصتی برای معرفی و شناسایی این ظرفیت‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار