فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری سارق و کشف طلاجات و جواهرات مسروقه یک میلیارد ریالی در شهرستان نوشهر، خبر داد.
کد خبر: ۴۸۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶ 27 August 2017
به گزارش تابناک : سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منزلی در شهرستان نوشهر و سرقت بیش از یک میلیارد ریال جواهرات و طلاجات، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان نوشهر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پرستار بچه که در زمان وقوع سرقت در منزل حضور داشته در تحقیقات اولیه پلیس اظهار داشت: دو مرد ناشناس با چهره نقاب زده به زور وارد منزل شده و با ضرب و جرح وی اقدام به سرقت جواهرات کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی های فنی از صحنه سرقت و بنا به اظهارات ضد و نقیض پرستار بچه در خصوص نحوه وقوع سرقت به این زن مظنون شدند و وی را مورد تحقیق و بازجویی های بیشتر قرار دادند.

سردار میرفیضی، خاطر نشان کرد: این زن به نام "الف – ر" که به اتهام سرقت با هماهنگی قضائی از سوی پلیس آگاهی دستگیر شد در ادامه تحقیقات با توجه به شواهد و قرائن موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: سرقت توسط خودش صورت گرفته و با صحنه سازی قصد فریب پلیس را داشته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت : باتوجه به اعترافات این زن محل اختفاء طلاجات مسروقه یک میلیارد ریالی که در داخل کیسه مشکی رنگ به صورت ماهرانه در حوالی همین منزل دفن شده بود، کشف و تحویل مالباخته شد و متهمه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار