رئیس ستاد بازسازی عتبات استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان با اشاره به اعزام ۲۵هزار نفر زائر در اربعین حسینی از این استان گفت: تاکنون پرونده ۱۳ موکب برای حضور در اربعین حسینی تکمیل شد.
کد خبر: ۴۸۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 27 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، رمضانعلی حلوایی ظهر یکشنبه در نشست ستاد اربعین استان سمنان به میزبانی فرمانداری دامغان با بیان اینکه ۲۵هزار نفر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از سمنان به کربلا اعزام می شوند، ابراز داشت: از این تعداد۱۰هزار زائر در کربلا، ۱۰ هزار نفر در نجف اشرف و پنج هزار نفر دیگر به مرز مهران اعزام می شوند که این ستاد کار تغذیه و اسکان آنها را عهده دار خواهد بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته 10 موکب از استان در ایام اربعین حسینی به زائران خدمات ارائه می دادند، افزود:تاکنون پرونده ۱۳ موکب در استان سمنان تکمیل شده که پس از بررسی نهایی و صدور مجوز موکب های تعیین شده شناسنامه دار خواهند شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات استان سمنان با بیان اینکه سال گذشته ۲۰ هزار نفر از استان در مراسم اربعین حسینی حضور داشتند، اظهار داشت: سال گذشته تعداد ۱۰ هزار نفر در کربلا و ۱۰ هزار نفر دیگر در نجف اشرف از زائران حسینی اسکان داده شدند.

حلوایی همچنین تصریح کرد:در سال گذشته بیش از سه میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی از کل استان سمنان توسط مردم وخیران جمع آوری شده و همچنین برای تامین نان زائران سه کانکس ویژه پخت نان توسط شهرستان های شاهرود، سمنان و مهدیشهر راه اندازی خواهد شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان خاطر نشان کرد: امیدواریم با هماهنگی و برنامه ریزی که بین مسئولان و ستادهای بازسازی عتبات عالیات خواهیم داشت بتوانیم با بررسی نقاط ضعف سال گذشته و رفع آن و تبدیل به نقاط قوت خدمات شایسته و در خور شان زائران اربعین حسینی ارائه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار