محنایی : کشوری که شعارش استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است، باید محصولات استراتژی و نیاز داخلی را تأمین و خودکفا شود.
کد خبر: ۴۸۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 27 August 2017
همایش رابطین پدافند غیرعامل دستگاه‌ها، نهادها، سازمان‌ها، بانک‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی استان به ریاست معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از کبنا نیوز ، مجید محنایی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: دولت نسبت به گذشته برای خدمات‌رسانی به مردم باید بهتر عمل کند.

محنایی بیان کرد: سازمان پدافند غیرعامل درزمینهٔ آینده‌پژوهی و آینده‌نگری یعنی تحلیل وزن موجود و برنامه‌ریزی برای مقابله خطرات و تهدیدات، کارگاه‌های فراوانی در مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان‌های استان برگزار کرد.

وی بابیان اینکه موضوع اقتصاد مقاومتی به‌اندازه‌ای مهم، که در دو سال اخیر توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است، گفت: رئیس‌جمهور هم بر موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید دارند و در مراسم تحلیف، مهم‌ترین اولویت دولت را زمینه اقتصادی دانست.

وی بابیان اینکه یکی از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی جهش در خودکفایی است، گفت: کشوری که شعارش استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است، باید محصولات استراتژی و نیاز داخلی را تأمین و خودکفا شود.

وی با اشاره به بنیادهای تولید داخلی، اظهار کرد: پس از پسابرجام سرمایه‌گذاران خارجی زیادی برای سرمایه‌گذاری در ایران اقدام می کنند.

وی با اشاره به تولید علم و فناوری در کشور، بیان داشت: امروزه کشورهای توسعه‌یافته به دنبال فناوری‌های نوین هستند، اقتصاد باید در راستای دانش‌بنیان حرکت کند و از فناوری‌های جدید بهره‌مند شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار