سخنگوی دستگاه قضایی مازندران با تاکید بر جدیت بیشتر دستگاه‌ها به مبانی دینی گفت: دستگاه قضایی مازندران از آمران به معروف حمایت می‌کند.
کد خبر: ۴۸۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 27 August 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام اسدالله جعفری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر مازندران اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دینی است که دستگاه قضا به طور قاطع از آمران به معروف و ناهیان به منکر حمایت می‌کند.

وی افزود: نظارت‌ها بربازار،اماکن عمومی به ویژه سواحل باید دردستور کار قرار گیرد که متاسفانه برخی از شهرک‌ها و ویلاهای ساحلی به کانون ناهنجاری‌ها تبدیل شد که باید در چارچوب قانون با افراد برخورد شود در غیر این صورت ستاد امر به معروف نمی‌تواند کاری کند.

سخنگوی دستگاه قضایی مازندران افزود: در آستانه بازگشایی و آغاز فعالیت‌های آموزش عالی و آموزش و پرورش قرار داریم که خروجی نهادهای آموزشی باید آموزش باشد و دانشجویان و دانش آموزان به فرایض دینی اهمیت دهند.

جعفری گفت: متاسفانه شعارهایی که برروی پوشاک نوشته شده شرم آور بوده و در شان جامعه اسلامی نیست که وزارت صنعت، معدن و تجارت باید بر اتحادیه و صنف پوشاک نظارت جدی داشته باشد و دستگاه قضا نیز برخورد جدی با متخلفان خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با بیان اینکه قایق،جت اسکی در سواحل و خودروها جز حریم خصوصی محسوب نمی‌شوند و در صورت مشاهده عمل غیرعرف وغیر شرع با متخلفان برخورد جدی و خودروی مربوطه توقیف می‌شود، افزود: در بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز بانوان، پزشکان و پرستاران باید مراقب حجاب و پوشش خود باشند و نظارت‌ها بر این اماکن بیشتر شود.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار