معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در شهرستان آزادشهر :
بهره برداری از 9602 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا طی 4 سال در استان گلستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در مراسم افتتاح متمركز پروژه هاي هفته دولت شهرستان گفت اعلام کرد: در چهار سال دولت یازدهم در مجموع 9602 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا در این استان به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۴۸۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 27 August 2017
بهره برداری از 9602 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا طی 4 سال در استان گلستان
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در مراسم افتتاح متمركز پروژه هاي هفته دولت شهرستان گفت اعلام کرد: در چهار سال دولت یازدهم در مجموع 9602 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا در این استان به بهره برداری رسیده است.
 
رضا مروتی در مراسم افتتاح متمرکز طرح های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان آزادشهر افزود: از این پروژه ها تعداد 6 هزارو 71 طرح عمرانی و سه هزارو 531 اقتصادی و اشتغالزا بوده است.

وی افزود: درقالب افتتاح این طرح ها که از هفته دولت سال 92 تا هفته دولت امسال بوده و برای کل آن ها مبلغ 41 هزارو 400 میلیارد ریال هزینه شده، برای 14 هزار و 81 نفر به صورت مستقیم ایجاد شغل شده است.

مروتی اضافه کرد: علاوه بر طرح های افتتاحی در دولت یازدهم، عملیات اجرایی 760 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای دیگر با نیاز مالی 42 هزارو 400 میلیارد ریال دراستان گلستان آغاز شده است.

وی با قدردانی از اقدامات دولت یادزدهم درحوزه های مختلف و رشد شاخص ها و سرانه ها در این بخش ها با وجود مشکلات و تنگناهای مالی، تصریح کرد: پارسال علاوه بر اعتبارات ملی و استانی، مبلغ چهار هزارو 90 میلیارد ریال از محل تبصره 36 به این استان اختصاص یافت که سه هزارو 90 میلیارد ریال آن جذب شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان همچنین از توزیع 6 هزارو 192 تن قیر رایگان به ارزش تقریبی 385 میلیارد ریال بین شهرداری های استان درسال گذشته خبر داد و گفت: توزیع قیر در راستای نهضت آسفالت امسال نیز ادامه دارد.

مروتی از تسویه کامل بدهی دستگاه های اداری به شهرداری های استان گلستان به جز دو شهرداری گرگان و گنبد خبر داد و گفت: مبلغ 270 میلیارد ریال از این بدهی ها به شهرداری ها پرداخت شده و مبلغ 70 میلیارد ریال دیگر نیز به عنوان کمک به برخی شهرداری های این استان پرداخت شد.

به گفته وی، 70 تا 80 درصد بدهی دستگاه های اداری استان به دو شهرداری گرگان و گنبد پرداخت شده و بقیه نیز به بزودی پرداخت می شود.

مروتی همچنین بااشاره به ظرفیت های بالای گلستان دربخش کشاورزی و دامداری و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، اضافه کرد: سهم استان درسال 92 درتامین امنیت غذایی کشور چهار درصد بود که این درصد اکنون به 7،1 درصد افزایش یافته است.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اضافه کرد: این دو شهید والامقام و ویژگی های شخصیتی و رفتاری آنان از جمله ساده زیستی، اخلاص، مردمی بودن و نهراسیدن از مشکلات می تواند الگوی مناسبی برای دولت و گارگزاران آن باشد.

در این مراسم که درهتل الماس آزادشهر برگزار شد، بهره برداری از 92 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا و عملیات اجرایی 13 طرح دیگر این شهرستان با هزینه تقریبی 290 میلیارد ریال آغاز شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار