مصطفی پور خبر داد:
مدیر امور منابع آب رباط کریم از برگزاری اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان بهارستان در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی در سالجاری، خبرداد.
کد خبر: ۴۸۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 27 August 2017

به گزارش تابناک تهران، "علیرضا مصطفی پور" در این خصوص، گفت: در این جلسه که با حضور اکثریت اعضاء، فرماندار و معاونین فنی و عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان بهارستان ، مدیرعامل آبفای جنوب غرب، شهردارهای گلستان و نسیم شهر، بخشدارهای بخش بوستان و گلستان و سایر اعضاء برگزار گردید، گزارش اجمالی از عملکرد طرح تعادل‌بخشی آب های زیرزمینی در شهرستان بهارستان به ویژه تعداد چاه های پر و مسلوب‌المنفعه شده در سال 1395، تعداد پرونده‌های موضوع قانون تعیین و تکلیف چاه های فاقد پروانه کشاورزی و وضعیت اکیپ‌های مشترک شناسایی حلقه چاه های غیرمجاز و سایر برنامه‌های طرح تعادل‌بخشی ارائه شد.
وی افزود: همچنین در این جلسه با بررسی مشکلات و موانع پیش‌ رو تصمیمات لازم برای تسریع در اجرای برنامه‌های طرح تعادل‌بخشی آب های زیر زمینی اتخاذ شد.
مدیر امور منابع آب رباط کریم با اشاره به اینکه در جلسه مذکور علاوه بر ارائه گزارش و بررسی اقدامات سال 1395 به برنامه‌های سال  جاری نیز پرداخته شد، عنوان کرد: همچنین در خصوص پر و مسلوب‌ المنفعه شدن چاه ها، پرونده‌های تعیین و تکلیفی، به روز رسانی پرونده‌ها و همچنین برنامه اداره برق برای قطع برق چاه های غیرمجاز و نصب کنتورهای هوشمند آب و برق نیز برنامه‌ریزی شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در ادامه این جلسه " ابوالفضل صدرائیه " مدیر عامل آبفای جنوب غرب در خصوص مشکلات آب در محدوده شهرستان سخنانی ایراد نمود که از آن جمله می توان به بحث انشعابات و کمبود مخزن ذخیره آب در شهرستان اشاره  کرد.

منبع: روابط عمومی آب منطقه ای تهران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار