همزمان با چهارمین روز از هفته دولت:
تابناک چهارمحال وبختیاری- همزمان با چهارمین روز از هفته دولت 11 طرح عمرانی خدماتی توسط هفت دستگاه اجرایی در این شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی دو طرح آغاز شد.
کد خبر: ۴۸۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 27 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- کمال اکبریان در این آیین، اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای 11 طرح قابل افتتاح، 45 میلیارد و 100 میلیون ریال است که اشتغال 13 نفر را به صورت مستقیم فراهم می‌کند.

فرماندار بن احداث و افتتاح زمین چمن فوتبال شهرستان بن پس از گذشت 12 سال، بهسازی و آسفالت 10 کیلومتر از مسیر شهرکرد - بن، افتتاح بزرگترین سالن ورزشی شهرستان بن با اعتبار بیش از شش میلیارد و 765 میلیون ریال ، ایستگاه آتش‌نشانی شهر وردنجان و احداث و تکمیل خانه بهداشت شیخ‌شبان را از مهم‌ترین طرح‌های افتتاح شده این شهرستان عنوان کرد.

اکبریان گفت: اصلاح و بهینه‌سازی بافت‌های فرسوده شبکه برق، احداث و تکمیل خانه پزشک روستای حیدری و آغاز خدمات‌رسانی پلیس + 10 از دیگر طرح‌های بهره‌برداری شده شهرستان است .

وی با اشاره به اینکه اعتبار پیش‌بینی شده برای دو طرح کلنگ‌زنی 19 میلیارد و 300 میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح‌های احداث سالن سقف کوتاه شهر بن (ورزش های رزمی) و احداث پروژه مسکونی 30 واحدی رفیع وردنجان در چهارمین روز از هفته دولت آغاز شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار