مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۵۹ طرح اقتصادی به منظور دریافت تسهیلات به بانک‌های استان کرمانشاه معرفی شدند.
کد خبر: ۴۸۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 27 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،داوود یاوری  از تصویب سه میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در حوزه توسعه و ایجاد مشاغل خانگی در سال 95 خبر داد و اظهار کرد: امسال نیز مبلغ 28 میلیارد تومان اختصاص یافته که کارهای صدور مجوز، تکمیل و ارسال پرونده تسهیلاتی به بانک‌های عامل در حال انجام است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به معرفی 59 طرح اقتصادی به بانک‌های استان برای دریافت تسهیلات اقتصادی، گفت: مبلغ 37 میلیارد و 995 میلیون تومان  از طریق بانک‌های استان به متقاضیان ایجاد توسعه و تکمیل طرح‌های اقتصادی پرداخت شده است.

یاوری با اشاره به اینکه بررسی طرح‌ها  و پرداخت تسهیلات در سال 96 نیز ادامه دارد اظهار داشت: در سال 95 برای ایجاد، توسعه و تکمیل طرح‌های اقتصادی در استان کرمانشاه 250 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: در سال 96 با توجه به اعتباراتی که برای طرح اشتغال فراگیر در نظر گرفته شده است در بخش‌های ایجاد اشتغال در رسته‌های اولویت‌دار و فعالیت‌های مرتبط با بخش اقتصادی تسهیلات بانکی به میزان 20 هزار میلیارد تومان برای کل کشور در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 21 موسسه کاریابی در استان کرمانشاه، بیان کرد: در سال گذشته 2365 متقاضی کار به این مراکز مراجعه کرده و تعداد 344 نفر نیز از این طریق مشغول به کار شده‌اند.

یاوری با بیان اینکه در طرح «کارورزی» استان کرمانشاه بیشترین سهمیه را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: سهمیه استان در این طرح 7425 نفر است که تاکنون 6760 نفر از افراد واجد شرایط در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

وی اظهار کرد: در سال 95 برای ایجاد، توسعه و تکمیل طرح‌های اقتصادی در استان کرمانشاه 250 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت اختصاص یافت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار