طی حکمی از سوی اعضاء شورای اسلامی دوره ی پنجم دهدشت ، اردشیر شریفی بعنوان سرپرست شهرداری دهدشت منصوب گردید.
کد خبر: ۴۸۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 27 August 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،در آغازین ساعات کاری شورای پنجم ، اردشیر شریفی سرپرست شهرداری شهر دهدشت شد.
مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری دهدشت روز شنبه مورخ چهارم شهریور ماه سال جاری با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، مهندس تقوی عضو شورای اسلامی، دکتر تخشا شهردار سابق و همچنین با حضور مسئول واحدهای مختلف شهرداری در دفتر کار سرپرست شهرداری برگزار شد.
در ابتدای مراسم تقوی عضو شورای اسلامی دهدشت از زحمات دکتر تخشا و تیم مدیریتی شهرداری در مدت زمان حضورشان تشکر و قدردانی نمودند.
وی خاطر نشان کرد انتخاب شریفی به این دلیل بوده که ایشان از بدنه شهرداری هستند و اشرافیت مناسبی نسبت به مسائل و معضلات شهری و مسائل مربوط به پرسنل دارند و امیدواریم شاهد پیشرفت روزافزون شهر و شهروندان باشیم.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد که منتخبین جدید شورای شهر برای تعامل آمدند و امیدواریم هر روز شاهد پیشرفت روز افزون و توسعه شهر باشیم.
 
گزارشی از ابلاغ سرپرستی شهرداری دهدشت به شهردار جدید 

در ادامه این جلسه زین العابدین بالوایه رئیس شورای اسلامی دهدشت به بیان دیدگاههای خود پرداخت.
شریفی ضمن عرض تبریک به اعضای شورای شهر جدید اظهار داشت: امیدوارم راه و رسم امانتداری را در این مدت تصدی گری ام به عنوان سرپرست شهرداری انجام دهم و انتظار می رود همه باهم در کنار هم همچون سنوات گذشته باهم همدل و همگام در جهت رفع مشکلات و معضلات شهری گام برداریم و پروژه های از قبل تعریف شده شهرداری را به انتها برسانیم.
سرپرست شهرداری دهدشت از زحمات و تلاشهای دکتر تخشا و شورای دوره چهارم تقدیر و تشکر کردند.
 
گزارشی از ابلاغ سرپرستی شهرداری دهدشت به شهردار جدید 
 
وی همچنین از شورای اسلامی شهر جدید نیز بخاطر انتخاب و نگاهشان به مجموعه شهرداری تشکر نمود و در پایان خاطر نشان کرد سعی و تلاش میکنیم این امانتی که در دستان ما قرار دارد را به نحو احسن به سرمنزل مقصود برسانیم.
شایان ذکر است اردشیر شریفی که پیش از این سابقه سرپرستی و حراست شهرداری و مسولیتهای دیگری را در رزومه کاری خود داشت، اینبار به سمت سرپرست شهرداری دهدشت تعیین شد.
در پایان ابلاغ سرپرستی شهرداری دهدشت به اردشیر شریفی داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار