رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، فردا(دوشنبه، ششم شهریور) به کرمانشاه سفر می‌کند.
کد خبر: ۴۸۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 27 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،غلامحسین کاظمی مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه ، اظهار کرد: عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست، فردا (ششم شهریور) و به مناسبت هفته دولت به کرمانشاه سفر می‌کند.

وی ادامه داد: در این سفر یک روزه برنامه‌های متعددی از جمله افتتاح چند طرح کشاورزی در منطقه تنگ کنشت، جاده روانسر و... در نظر گرفته شده است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه بازدید از تالاب هشیلان و سایت پرنده‌نگری در دست احداث این تالاب را از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان محیط زیست در کرمانشاه دانست و تصریح کرد: حضور در کارگروه آب و کشاورزی و جلسه شورای اداری نیز از دیگر برنامه‌های سفر رییس سازمان محیط زیست است.

کاظمی تصریح کرد: ما هم تقاضا و نیازهای استان در حوزه محیط زیست را  اعلام می کنیم که از مهمترین آنها توجه و کمک برای تکمیل سایت پرنده‌نگری تالاب هشیلان است.

وی اظهار کرد: خواسته دیگر ما اصلاح مرز مناطق تحت مدیریت محیط زست، اصلاح ضوابط استقرار صنایع، تفویض اختیارات بیشتر به استان‌ها، موضوع ریزگردها و ... است.

به گفته این مسئول، دیدگاه رئیس سازمان نیز توسعه پایدار در کنار حفظ محیط زیست و توجه به حفظ منابع طبیعی و محیط زیستی برای نسل‌های آینده است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار