همزمان با گرامیداشت سومین روز از دهه مبارکه فجر 16 طرح عمرانی ، خدماتی و کشاورزی با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از معاونین و مدیران استانی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۸۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 27 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛  دكتر اسداله رازاني در ابتدای ورود به شهرستان روانسر و با حضور در روستای شبانکاره سه طرح گازرسانی به 14 نقل ازروستای این شهرستان را افتتاح کرد.

برای گازرسانی به این روستاها با 302 خانوار و دو هزار و 100 نفر جمعیت بیش از 35 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

شبانکاره ، گرگابی ، تم تم ، امر آباد ، شهرک حسن آباد ، کانی شریف ، شوربلاغ ، تپه لری ، حاجی آباد، دوآب ، اسماعیل کل ، گیج ، میرعزیزی و کلاه کبود روستاهایی هستند که به شبکه گاز سراسری متصل شدند.

دكتر اسدالله رارانی سپس فاز اول طرح تعریض و روکش محور حسن آباد- روانسر و روانسر – سه راهی بنچله را با اعتباری بالغ بر 97 میلیارد ریال به بهره برداری رساند.

افتتاح ساختمان اداری شهرداری روانسر با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.

این ساختمان با زیربنای یک هزار و 328 متر در چهار طبقه احداث شده است.

استاندار کرمانشاه با حضور در روستای جورآیاد روانسر 11 طرح آبیاری تحت فشار را که در سطح 48 هکتار از اراضی این شهرستان اجرا شده است به بهره برداری رساند.

این طرح ها با اشتغالزایی 11 نفر در روستاهای جور آباد، صادق آباد، چقا شکر ، جانجان سنجابی ، زالوآب ، کلاوه ، گمشتر و گرازآباد اجرا شده است.

بهره برداری از یک طرح مرغداری 20 هزار قطعه ای در روستای باباحیران از دیگر طرح هایی بود که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در روانسر به بهره برداری رسید.

همچنین فاز دوم طرح توسعه سیلوی ذخیره گندم روستای کانی شریف با 20 میلیارد ریال هزینه مورد بهره برداری قرار گرفت.

با اجرای این طرح ظرفیت ذخیره سازی این سیلو از 15 هزار تن به 30 هزار تن افزایش یافت.

در مجموع برای اجرای این طرح ها 178  میلیارد و 563 میلیون ریال هزینه شده است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار