مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: 56 پایگاه در مازندران آماده دریافت نذورات عید قربان از مردم هستند.
کد خبر: ۴۸۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 27 August 2017
به گزارش تابناک : رضا نوروزی جعفری صبح امروز در شهرستان ساری اظهار کرد: 56 پایگاه در 56 نقطه از شهرستان‌های استان مازندران آماده دریافت نذورات عید قربان هستند.
وی با بیان اینکه علاوه بر این پایگاه‌ها جمع آوری نذورات عید قربان در 25 دفتر کمیته امداد در سطح استان انجام می‌گیر،د افزود: آسان‌ترین روشی که مردم می‌توانند نذورات خود را پرداخت کنند از طریق تلفنی و با شماره‌گیری *8877*011*3*7*3#  است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران با اعلام اینکه مددجویان در همان روز گوشت‌های قربانی را بین نیازمندان و فقرا تقسیم می‌کنند، خاطرنشان کرد: بر اساس نیات خیرین و با نیابت از آنها در همان روز و یا روز بعد از عید با وجوه دریافتی گوسفند خریداری شده و بین نیازمندان توزیع می‌شود.
این مسؤول با بیان اینکه امسال به ازای هر شهر یک پایگاه جمع‌آوری نذورات عید قربان داریم بیان کرد: در سال گذشته به ازای هر شهرستان یک پایگاه یعنی تعداد آنها 25 مرکز بوده است که امسال به ازای هر شهر یک پایگاه و تعداد آن افزایش و به 56 پایگاه رسیده است.
نوروزی با اشاره به اینکه در مراکز فروش دام هم حضور داریم تصریح کرد: در سال گذشته مقدار نذورات عید قربان بیش از یک‌میلیارد تومان بوده است.





منبع : فارس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار