کد خبر: ۴۸۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶ 27 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»، یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی از برنامه‌های ویژه برای حضور هواداران‌شان در بازی با ایران و تدارک گستره در این بازی خبر داد.

تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است طبق برنامه ۹ شهریور و از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در سئول مقابل تیم ملی کره‌جنوبی به میدان برود که این بازی برای کره‌ای‌ها بسیار مهم خواهد بود چرا که آن‌ها برای صعود به جام جهانی نیاز مبرمی به امتیاز این بازی دارند و به همین دلیل تدارک گسترده‌ای را هم برای این بازی پیش بینی کرده‌اند.

کانون هواداران تیم ملی کره‌جنوبی اعلام کرد که برای بازی ۹ شهریور مقابل ایران ۶۰ هزار پیراهن متحدالشکل و قرمز فراهم شده و قرار است این لباس‌ها در استادیوم توزیع شود تا با این حرکت، به تیم ملی ایران فشار آورده شود.

این در حالی است که شی تائه یونگ سرمربی تیم کره‌جنوبی مدعی شده که با فشار هواداران کره‌ای فشار زیادی را روی تیم ایران وارد خواهند آورد. این مربی مدعی شده هواداران تیم ملی ایران هم در بازی رفت همین کار را با تیم ملی کره کردند؛ آنجایی که ۸۰ هزار ایرانی با لباس‌های مشکی (به دلیل تقارن بازی ایران و کره‌جنوبی با شب عاشورای حسینی) در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند و با فریاد‌ها و شعارهای‌شان این تیم را تحت فشار زیادی قرار دادند.

یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی اعلام کرده تاکنون بیش از ۴۵ هزار بلیت این بازی فروخته شده و به جز پخش لباس‌های رایگان بین هواداران، برای آن‌ها تدارک ویژه‌ای هم دیده شده است و با این کار قصد دارند هواداران‌شان را برای حضور در استادیوم تهییج کنند.

از طرفی با تغییر ساعت بازی این مقام مسئول مدعی شده دیگر کره‌ای‌ها تحت فشار بازی ازبکستان قرار ندارند و در ساعت جدید بازی، هواداران می‌توانند راحت‌تر به استادیوم بیایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار