رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: نخستین شهرک صنفی آهن فروشان مازندران در شهرک صنعتی بهشهر کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد که تلاش می کنیم این الگو در سایر شهرهای استان مازندران و میان همه صنوف تکثیر شود.
کد خبر: ۴۸۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 27 August 2017
به گزارش تابناک : محمد محمدپور عمران در آئین کلنگ زنی شهرک صنفی آهن فروشان در بهشهر، اظهار کرد: ظرفیت شهرک صنعتی موجب شد تا نخستین شهرک صنفی آهن فروشان مازندران در شهرک صنعتی بهشهر احداث شود که همزمان با کلنگ زنی عملیات اجرایی این شهرک صنفی آغاز می شود.

وی افزود: ایجاد شهرک های صنفی موضوع نو در استان مازندران است تا بتوانیم مبلمان شهری را با استانداردهای روز مطابقت دهیم و واحدهایی که به دلیل آلودگی زیست محیطی، آلودگی صوتی،  عدم ایمنی برای شهروندان نمی توانند در داخل شهر فعالیت مناسب داشته باشند در شهرک های صنفی مستقر می شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: شهرک صنفی آهن فروشان بهشهر در زمینی به مساحت 6.5 هکتار با اعتبار 10 میلیارد تومان با 55 واحد صنفی احداث می شود.

محمدپور عمران گفت: با استقبال خوب صنف آهن فروشان؛ این شهرک صنفی احداث می شود و واحدهای تولیدکننده، فروش و توزیع آهن و جوشکاران در این شهرک مستقر می شوند که قابلیت توسعه نیز دارد.

وی اظهار کرد: تلاش می کنیم تا الگوی ایجاد شهرک های صنفی در سایر شهرهای استان مازندران و میان همه صنوف تکثیر شود که البته معافیت های مالیاتی و تسهیلات بانکی برای این صنوف لحاظ می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: در آمایش سرزمینی اگر غرب مازندران گردشگری و مرکز استان حوزه های کشاورزی پیشرفت کرده است قطعا شرق مازندران قابلیت این را دارد که تلفیقی از گردشگری و کشاورزی و به ویژه صنعت را داشته باشد تا این منطقه به توسعه پایدار دست یابد.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار