رئیس کل دادگستری مازندران، ساماندهی مجتمع های شن و ماسه را در استان مهم و ضروری دانست.
کد خبر: ۴۸۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 27 August 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد صبح یکشنبه در جلسه ساماندهی مجتمع شن و ماسه، وجود معدن در غرب استان مازندران را امری ضروری برشمرد و افزود: ادارات کل منابع طبیعی، محیط زیست و آب منطقه ای استان با قید فوریت، مکان مناسبی را برای احداث معدن، کارشناسی و تحویل دهند.
وی ساماندهی مجتمع های شن و ماسه استان مازندران را بسیار مهم ارزیابی و تاکید کرد: سازمان های صنعت و معدن و تجارت، محیط زیست، منابع طبیعی و مدیران اجرایی استان، توجه ویژه ای را در خصوص انتقال و بهره برداری معادن در غرب و سایر نقاط استان لحاظ کنند.
حجت الاسلام تقوی فرد تصریح کرد: عملکرد مدیران اجرایی استان در خصوص ساماندهی مجتمع های شن و ماسه تاکنون رضایت بخش نبوده است و بهبود این وضعیت باید مد نظر ویژه قرار گیرد.
رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: برای ساماندهی مجتمع های شن و ماسه استان، کارگروهی به مدیریت معاون عمرانی استاندار مازندران و حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع جلسه تشکیل و با تعیین زمان بندی مناسب جهت پیگیری موضوع، در خصوص موارد مطروحه بحث و بررسی دقیق صورت گیرد.
حجت الاسلام تقوی فرد افزود: بدیهی است اقدام مدیران محترم در زمان بندی تعیین شده، نشان از قوت و ضعف عملکرد آنان خواهد بود.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار