مدیر پایگاه تاریخی توس گفت:به مناسبت چهارم شهریور درگذشت مهدی اخوان ثالث مراسم بزرگداشت اخوان ثالث مراسم شب شعری به همت دفتر گردشگري ادبي آرامگاه و بنیاد فردوسي، انجمن راهنمایان گردشگری وخانواده اخوان ثالث در مزار این شاعر معاصر در آرامگاه فردوسی برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 27 August 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی،احسان زهره وندی صبح امروز یکشنبه پنجم شهریور ماه اظهار داشت:روز گذشته چهارم شهریور ماه همزمان با بیست و چهارمین سالگرد درگذشت زنده یاد مهدی اخوان ثالث  بزرگداشتی در مزار این شاعر معاصر در آرامگاه فردوسی برگزار شد.
وی افزود: مراسم بزرگداشت اخوان ثالث با حضور جمعي از راهنمايان گردشگري، شعرا و نمايندگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با برگزاري مراسم شب شعر در آرامگاه فردوسی برگزار شد.
زهره وندی تصریح کرد: پيش از اين هر ساله به همت زنده ياد استاد محمد قهرمان، سالگرد اخوان ثالث در کنار آرامگاه او برگزارمي شد وامسال فرهنگسراي فردوسي عهده دار اين برنامه شده بود.برگزاری مراسم بزرگداشت در هر سال برای یادآوری و احترام به ادبیات معاصر و کهن و هنرمندانی است که در این عرصه به فعالیت پرداخته‌اند زنده نگه‌داشتن زبان فارسی و شاهنامه فردوسی نیز از دیگر اهداف اصلی برگزاری مراسم بزرگداشت مهدی اخوان ثالث است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار