چندی پیش شبکه ماهواره‌ای بهایی موسوم به «من و تو» طی برنامه‌ای به مخاطبان ایرانی‌اش پیشنهاد کرد که به جای بچه برای خود سگ بیاورند!
کد خبر: ۴۸۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 27 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، این شبکه وابسته به سرویس‌های امنیتی و جاسوسی انگلیس که یکی ازپروژه‌های اصلی‌اش ترویج سبک زندگی غربی در مقابل سبک زندگی ایرانی/اسلامی است، در یکی از برنامه‌های خود از زبان شرکت‌کننده یا کارشناس خود، بچه‌داری برای خانواده‌ها و به خصوص زنان را یک پروسه طولانی، پیچیده و پردردسر معرفی نمود که آنها را گرفتار کرده و مانع آزادی و انتخابشان در زندگی می‌شود. اما گویا سگ این مشکلات را نداشته و زنان می‌توانند علاوه بر سرگرم شدن با سگ‌ها از دردسرهای بارداری و بچه‌داری هم فرار کنند!


پیش از این نیز شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب و از جمله همین شبکه «من و تو»، در دفاع از سگ‌ها و سگ‌داری و سگ‌بازی، برنامه‌های متعددی ارائه کرده بودند.


لازم به ذکر است که «سگ‌چرانی»(Dog Grazer) و «سگ‌بازی» یکی از محورهای اصلی سبک زندگی غربی است که در بسیاری از انیمیشن‌ها و کارتون‌های سینمای غرب، تبلیغ شده و از همان دوران کودکی و خردسالی، این موضوع در ذهن کودکان القاء می‌شود که سگ بهترین دوست انسان بوده و آدم‌ها می‌توانند به جای دیگر همنوعان خویش، با سگ‌ها دمخور و مانوس شده و با آنها زندگی کنند.


حجم عظیمی از انواع و اقسام فیلم‌های سینمای غرب و سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی در آمریکا و اروپا نیز مملو از داستان‌هایی درباره سگ‌ها و تاثیر آنها در زندگی آدم‌ها و یا حضور در متن و حاشیه قهرمان‌های اصلی فیلم‌هاست.این حضور سگ در فیلم‌ها، گاهی تا آن حد احساسی می‌شود که اگرچه هر نوع تعرض و جنایتی درباره شخصیت‌های فیلم‌ها قابل قبول بوده اما کوچک‌ترین تعرض نسبت به سگ‌ها، به دلیل آنچه جریحه‌دار نمودن احساسات عمومی خوانده شده، تحمل نشده و سانسور می‌شود! (مانند فیلم «آنچه اتفاق افتاد» ساخته بری لوینسون، فیلمساز برجسته سینمای هالیوود در سال ۲۰۰۷)


این افراط در نمایش زندگی سگی در فیلم‌های هالیوودی گاه به حدی است که بعضا شخصیت‌های این فیلم‌ها در داستان و واقعیت با تیپ و نوع سگ هایشان شناخته می‌شوند! آنچنان‌ که ضرب‌المثل معروفی در جامعه آمریکا رایج است که اساسا شخصیت هر فردی را می‌توان از سگی که با او زندگی می‌کند، شناخت!


رسانه‌های غربی در تلاشند تا سبک زندگی نازل غرب را به جامعه ما و مخاطبان ایرانی خود، سرایت داده و آنها را از الگوهای اسلامی و زندگی ایده‌آل دور کنند!

منبع: کیهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار