معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت:مجموعه کارگاه های سینمای حرفه ای با حضور اساتید برجسته سینمای ایران از 9 شهریور ماه جاری در شهرستان سنقر و کلیایی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 27 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه،آرشام خرسند پوراظهار داشت: نمایندگی دفتر انجمن سینمای جوان سنقر و کلیایی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اقدام به برگزاری این مجموعه کارگاه نموده که در نوع خود بی نظیر می باشد.

وی خاطر نشان کرد: حضور بیش از 10 نفر از اساتید برجسته حوزه سینما در رشته های مختلف مانند کامبوزیا پرتوی(فیلمنامه نویس)، جهانگیر میرشکاری(صدا بردار)، مصطفی خرقه پوش(تدوین)، ایرج رامین فر(طراحی لباس و صحنه)، تورج اصلانی(فیلمبردار)، کیوان علی محمدی(کارگردانی) و...در این دوره از کارگاه ها فرصتی مغتنم برابر علاقه مندان و هنرمندان فیلمساز خصوصا جوان می باشد تا از تجارب و اطلاعات  این عزیزان بهره ببرند.

شایان ذکر است؛ کارگاه های مذکور از روز چهارشنبه( 8 شهریور) در شهرستان سنقر و کلیایی آغاز و به مدت 11 روز به طول می انجامد.

گفتنی است؛ پس از پایان دوره ها هنر هنرجو به مدت 3 روز مهلت ساخت یک فیلم کوتاه را داشته و پس از بازبینی و داوری توسط اساتید به نفرات اول تا سوم نیز جوائزی اهداء خواهد شد.

اختتامیه کارگاه ها در روز شنبه 18 شهریور همزمان با عید سعید غدیر خم خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار