درچهارمین روز از هفته دولت؛
با حضور استاندار و نماینده نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان در مجلس 37 طرح در آبدانان افتتاح و 13 طرح نیز کلنگ زنی شد که با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال 240 نفر در این شهرستان فراهم می شود.
کد خبر: ۴۸۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 27 August 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ همزمان با چهارمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار ایلام و نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی 50 طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با اعتبار 167 میلیارد ریال در شهرستان آبدانان بهره برداری و یا کلنگ زنی شد.
 
تعدادی از این طرح ها در زمینه کشاورزی، فضاهای آموزشی، ساختمان امداد و نجات هلال احمر در بخش مورموری، سه پروژه راه و شهرسازی، هفت طرح در زمینه دام و طیور و گازرسانی به پنج روستای این شهرستان است.
 
 استاندار ایلام در این آیین گفت: آغاز بکار دولت دوازدهم باعث ایجاد امید و نشاط در جامعه شده و بزرگترین رسالت مسئولان خدمت بی منت و مستمر به مردم است.
 
 محمدرضا مروارید افزود: تا پایان سال 96 ایجاد 10 هزار فرصت شغلی از تعهدات دولت در استان ایلام است که باعث جهش چشمگیری در زمینه های تولید و اشتغال می شود و امیدواریم در دولت جدید روند ایجاد طرح های اشتغالزا با سرعت و کیفیت بهتری پیگیری شود.
 
نماینده مردم شهرستان های دهلران ، دره شهر ، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: دولت تدبیر و امید تلاش برای رفع مشکلات مردم، توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار را در دستور کار داشته و بهبود جایگاه ایران اسلامی در عرصه بین الملل را از برنامه های راهبردی خود قرار داده است.
 
شادمهر کاظم زاده افزود: امسال از محل صندوق توسعه ملی مبلغ مناسبی برای ایجاد اشتغال تخصیص یافته که سهم استان ایلام نسبت به استان های دیگر بیشتر و گامی مهم برای تقویت و رفع مشکل معیشتی مردم است.
 
فرماندار آبدانان نیز در این آیین گفت: اعتبار پروژه ها هفته دولت در این شهرستان از محل اعتبارات ملی، استانی و مدیریت بحران تامین شده است.
 
مجید عسگری افزود: با بهره برداری این طرح ها در بخش کشاورزی 40 تن محصولات غذایی و دامی به تولیدات این شهرستان افزوده می شود.
 
وی اضافه کرد: تحویل منازل مسکونی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد این شهرستان، تحویل 25 دستگاه خودروی باری و اشتغال 25 نفر، ایجاد هشت طرح اشتغالزایی در زمینه صنعت از دیگر اقدامات دولت در آبدانان است.
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار