رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان خبر داد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان از کلنگ‌زنی مغازه‌های جوار حرم امامزاده هفت تنان (ع) دامغان خبر داد و گفت: توسعه حرم امامزادگان جعفر و محمد (ع) را در دستور کار داریم.
کد خبر: ۴۸۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 27 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی میرکو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تقدیر از خدمات خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: نباید از دوران اوایل انقلاب فاصله بگیریم و برای جلوگیری از وقوع این اتفاق، از یک آزاده شهرستان دامغان دعوت شد تا با حضور در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) به بیان خاطره بپردازد.

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز در آتش منطقه خاورمیانه را مدیون شهدا، جانبازان، آزادگان و درمجموع ایثارگران دوران انقلاب اسلامی و اینک شهدای مدافع حرم هستیم، تصریح کرد: اگر اسارت آزادگان نبود، امروز این آزادی را نداشتیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغانبا بیان اینکه کشورهای منطقه در اسارت توطئه‌های استکبار جهانی و مزدوران آنها تکفیری‌ها و آل‌سعود وهابی هستند، اضافه کرد: ایران اسلامی در امنیت و آرامش قرار دارد.

میرکو با تأکید بر اینکه آزادگان ما اسارت را به جان خریدند تا ملت ایران در آرامش زندگی کنند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری تلاش بسیاری در ایجاد این اقتدار و امنیت انجام دادند و وزنه مهمی در تحولات هستند.

وی با اشاره به اینکه بقاع متبرکه شهرستان دامغان در حال تبدیل به قطب‌های فرهنگی است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری بر این مهم تأکید بسزایی دارند.

میرکو با بیان اینکه شهریورماه ۱۰ باب مغازه در قالب موقوفات در جوار حرم مطهر امامزاده صالح (ع) جزن افتتاح می‌شود، تصریح کرد: این موقوفات در حوزه تجاری قرار دارند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان با اشاره به اینکه مرحله نخست پروژه توسعه امامزاده محمد (ع) را در دستور کار داریم، اضافه کرد: حرم مطهر این امامزاده بزرگوار در دیباج قرار دارد.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی پنج باب مغازه در جوار حرم مطهر امامزاده هفت تنان (ع) را نیز در فهرست پروژه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان داریم، تصریح کرد: توسعه و تعریض آستان مقدس امامزادگان جعفر و محمد (ع) را هم در برنامه داریم.

میرکو با تأکید بر اینکه نفرات برتر مسابقات استانی قرآن کریم مشخص شدند، اظهار کرد: ۲۰۰ قاری در این مسابقات به رقابت پرداختند و نفرات برتر آبان و آذرماه در مسابقات کشوری قرآن کریم شرکت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار