در 14 شهریور ماه سال جاری صورت می‌گیرد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۸۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 27 August 2017
به گزارش تابناک از قزوین، وهاب میزانی در گفت‌وگو با خبرنگاری فارس در قزوین از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در این شهر خبر داد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در ترددهای درون‌شهری در سال‌های اخیر در دستور کار سازمان‌های زیرمجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار گرفته است.

وی افزود: در این اقدامات خوبی برای ترویج این فرهنگ در بین مردم انجام شد که اثرگذار بوده و شاهد افزایش استفاده شهروندان از دوچرخه در ترددهای درون‌شهری هستیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اضافه کرد: در کنار ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه سعی شده زمینه لازم برای این مهم از جمله احداث مسیر دوچرخه در سطح شهر را پیگیری کنیم که هدف‌گذاری نهایی احداث مسیر دوچرخه هم در طرح جامع ترافیک شهر قزوین لحاظ شده است.

میزانی با اشاره به برگزاری همایش دوچرخه‌سواری عنوان کرد: 14 شهریور ماه سال جاری همایش دوچرخه‌سواری برگزار می‌شود که با سه‌شنبه‌های بدون خودرو تقارن پیدا کرده است.

این مسؤول تصریح کرد: مسیر همایش دوچرخه‌سواری از میدان میرعماد آغاز شده و با عبور از بلوار نوروزیان و بلوار معلم در پارک الغدیر به پایان می‌رسد که اختتامیه همایش و اهدای جوایز در پارک الغدیر برگزار می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین  با اشاره به نهادینه شدن طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در شهر قزوین گفت: با اقداماتی که تاکنون انجام داده‌ایم در نهادینه کرن سه‌شنبه‌های بدون خودرو در شهر قزوین عملکرد موفقی داشتیم و این موضوع در بین جمعیت قابل توجهی از مردم به خوبی نهادینه شده است.

میزانی خاطرنشان کرد: شهر قزوین ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری دارد بنابراین با اجرای چنین برنامه‌ها و همایش‌هایی می‌توانیم در ترغیب مردم به استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری موفق عمل کنیم.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود بیش از یک هزار نفر در همایش دوچرخه‌سواری 14 شهریور ماه سال‌جاری شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار