فرماندار زابل گفت: درسومین روز از هفته دولت 5 پروژه با اعتباری بیش از 7 میلیارد و535 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.
کد خبر: ۴۸۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 27 August 2017
هوشنگ ناظری در گفتگو با خبرنگار فارس در زاهدان گفت: در سومین روز از هفته دولت 5 پروژه با اعتباری بیش از  7 میلیارد و535 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

فرماندار زابل بیان کرد: سالن ورزشی چند منظوره روستای کرباسک، آسفالت خیابان رسالت، مسکن شهری توسط کمیته امداد امام خمینی(ره)، کارگاه رنگ آمیزی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح و عملیات بهسازی معابر در سکونت های غیر رسمی به منظور اجرای عدالت اجتماعی آغاز شد.

این مسؤول افزود: برای ساخت سالن ورزشی چند منظوره در روستای کرباسک از توابع بخش مرکزی بیش از 750 میلیون تومان، پروژه آسفالت خیابان رسالت یک میلیارد و 700 میلیون تومان، مسکن شهری کمیته امداد امام خمینی(ره) بر 225 میلیون تومان و کلنگ زنی عملیات بهسازی معابر اصلی و فرعی در محله حسن آباد یک میلیارد و 900 میلیون و محله اسلام آباد دو میلیاردو 900 میلیون تومان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در سومین روز از هفته دولت، دلجویی از سالمندان و عیادت از بیماران توسط مسئولان بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی زابل انجام شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار