استاندار مازندران گفت: دولت تدبیر و امید مبلغ یک میلیارد تومان را در هفته دولت امسال به حوزه سلامت اختصاص داد.
کد خبر: ۴۸۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 27 August 2017
به گزارش تابناک : ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در حاشیه کلنگ زنی آغاز عملیات فاز دوم بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه گفت: دولت تدبیر و امید مبلغ یک میلیارد تومان در هفته دولت امسال به حوزه سلامت اختصاص داد که بیش از ششصد میلیارد آن به ساخت بیمارستان و خانه بهداشت تخصیص یافته است و مابقی به خدمات استاندارد و بهبود کیفیت در بخش درمان پرداخته شده است.

وی توجه به اشتغال و سرمایه گذاری دراین شهرستان را از اهم وظایف متولیان امر در گلوگاه دانست و تصریح نمود: شهرستان گلوگاه یکی از شهرهای بکر و دست نخورده استان است که مستعد سرمایه گذاری و جذب توریست است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه کارهای خوب و تاثیر گذاری در گلوگاه انجام گرفته است تصریح نمود: ناحیه صنعتی یکی از مناطق خوب استان در شرق مازندران است که با ایجاد کارخانه و ایجاد فرصت شغلی می‌توان خدمات شایسته‌ای را برای جوانان این شهرستان فراهم آورد.

ربیع فلاح از به حرکت در آمدن چرخ منطقه آزاد تجاری در شرق مازندران به همت نمایندگان مجلس خبر داد و خاطر نشان کرد: شرق مازندران بواسطه داشتن دریا، راه آهن و جاده بین المللی تهران به مشهد مقدس در کنار محور مواسلاتی مازندران به استان‌های جنوبی و شرق کشور مستعد سرمایه گذاری سرمایه‌گذاران و جذب توریست است.

وی در پایان دسترسی ارزان و سریع به جنوب و شرق کشور از طریق کریدور شمال به جنوب در مازندران را بهترین فرصت برای تحقق سیاست کلان دولت یازدهم در امر تجارت و واردات و صادرات دانست و ادامه داد: با عملی شدن منطقه آزاد تجاری در بندر امیر آباد شهرستان بهشهر، سود آوری کلان عاید مازندران خواهد شد و ضریب اشتغال جوانان منطقه نیز دو چندان خواهد گردید.





منبع : بلاغ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار