رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان از میزبانی این استان از نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران خبر داد و گفت: ۱۲تا۱۵ شهریور سال جاری میزبان این نمایندگان هستیم.
کد خبر: ۴۸۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 27 August 2017
مهدی سیاوشی در جلسه کارگروه گردشگری استان کرمان، اظهار کرد: در موضوع گردشگری یکی از نکات کمک بخش گردشگری در جهت اجرای برنامه های دولتی بوده است.

وی افزود: مشکل استان کرمان در بخش گردشگری عدم شناخت از جاذبه های گردشکری استان  کرمان است و این در حالی است که تلاش داریم میزبان گروه های در استان برای شناخت و معرفی استان به دنیا باشیم.

سیاوشی ادامه داد: در راستای معرفث جاذبه هاب گردشگری استان به دنیا دو گروه از آژانس های گردشگری بزرگ کشور را به مدت سه روز به کرمان دعوت کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه از سفرای کشورهایی که در بخش گردشگری فعال هستند به استان کرمان دعوت به عمل آوردیم، گفت: فعالین بخش خصوصی در قالب تشکل های حرفه ای فعال شدند و نخستین انجمن های اکوتوریسم در حوزه گردشگری استان کرمان ثبت شد و این در حالی است که نخستین کانون آفرود کشور در استان کرمان ثبت می شود.

وی گفت: سه دوره رانندگان تاکسی بخصوص مسیر فرودگاه تا مرکز شهر آموزش های گردشگری را فراخواندند و این در حالی است که  از فردا  به مدت دو روز رانندگان تاکسی آموزش گردشگری در کرمان را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه اقدامات زیادی از سوی کمیسیون گردشگری در حوزه گردشگری صورت گرفته است، افزود: راه اندازی دانشکده گردشگری، برگزاری جشنواره عکس گردشگری، برگزاری مسابقات دو ماراتن در کویر، برگزاری مسابقات پاراگرایدر و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان از جمله اقدامات این کمیسیون در حوزه گردشگری است.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان عنوان کرد: به اعتبارات بخش گردشگری از صندوق اعتبارات کارآفرینی امید در استا کرمان ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است که خواهان این هستیم که این مبلغ به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان تصریح کرد: زهرا نعمتی به عنوان سفیر گردشگری در استان کرمان به معرفی جاذبه های گردشگری این استان در قالب پخش کلیپ هایی در فرودگاه و هواپیمایی ماهان می پردازد.

وی یادآور شد: ۱۲تا۱۵ شهریور سال جاری  میزبان نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران در کرمان هستیم تا از  فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استفاده کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار