نساجى كه با مهدى پاشازاده در هفته دوم در حضور انبوه تماشاگران مشتاق قائم‌شهرى در خانه غافلگير شد و سه امتياز بازى را به گل گهر تقديم كرد در هفته سوم در اراک به مصاف شاگردان على حنطه مى‌رود.
کد خبر: ۴۸۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸ 27 August 2017
از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته یک، تیم نساجی مازندران در هفته سوم این رقابت‌ها، به اراک می‌رود.
 
نساجى که با مهدى پاشازاده در هفته دوم در حضور انبوه تماشاگران مشتاق قائم‌شهرى در خانه غافلگیر شد و سه امتیاز بازى را به گل گهر تقدیم کرد در هفته سوم در اراک به مصاف شاگردان على حنطه مى‌رود و امیدوار است با انجام یک بازى خوب، خاطره تلخ بازى قبل را پاک کند و با امتیازی مناسب آماده دربی حساس هفته بعد شود.
 
مهدی پاشازاده در دو مقطع در لیگ یک و دو سرمربی آلومینیوم اراک بوده و با این تیم از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کرده است.
 
محمدمهدی امیری سوادکوهی که به عنوان دستیار نخست علی حنطه بر روی نیمکت آلومنیوم اراک حضور دارد در سال 88 به عنوان دستیار نادر دست‌نشان در تیم فوتبال نساجی فعالیت می‌کرد.
 
ابوالفضل قربانی، بازیکن سابق نساجی است که در آلومینیوم اراک بازی می‌کند و سجاد جوادی، حسین مددی و محمد آشتیانی بازیکنان سابق آلومینیوم هستند که امسال در نساجی حضور دارند.
 
در آن سوی میدان، اراکى‌ها نیز با کسب دو تساوى به دنبال کسب نخستین برد هستند.
 
خونه‌به‌خونه دومین تیم مازندرانی حاضر در لیگ دسته یک است که این‌هفته برای نخستین‌بار و به صورت رسمى جواد نکونام را روى نیمکت خواهند داشت امید زیادى به کسب نخستین پیروزى در دیدار قبل شهراورد دارند.
 
آنها از دو بازى قبلى خود، دو تساوى در کارنامه دارند و این‌هفته به مصاف تیم صبایی می‌روند که دیر تمرینات خود را شروع کرده و تنها یک امتیاز اندوخته دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار