مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: بر اثر انفجار گاز شهری در منطقه قلعه کامکار خیابان دفتری یک فرد حدودا 30 ساله فوت شد.
کد خبر: ۴۸۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 27 August 2017
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با اشاره به دو حادثه سقوط در چاه که در شهر قم رخ داد اظهار کرد: در یکی از این حوادث کارگر طرح فاضلاب شهری بر اثر بی احتیاطی به داخل چاه در مقابل نمایشگاه دایمی قم سقوط کرد.

وی با بیان اینکه در این حادثه طی سقوط کارگر میلگرد به داخل پای وی وارد شده بود خاطرنشان کرد: با حضور به موقع عوامل آتش نشانی کارگر مورد نظر از داخل چاه خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم همچنین به حادثه سقوط نوجوان 13 ساله داخل چاه در حال حفاری در خیابان شهید رجایی اشاره کرد و افزود: در این حادثه نوجوانی که برای سر زدن به پدر که نگهبان ساختمانی در حال ساخت بود در این منطقه بوده رفته بود به ناگاه بر اثر بی احتیاطی کارگران ساختمانی که بر درب چاه یونولیت قرار داده بودند داخل چاه سقوط کرد.

وی با اشاره به حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی در این حادثه اذعان کرد: با حضور عوامل آتش نشانی ضمن خارج کردن پدر این کودک که به داخل چاه برای کمک به فرزند خود رفته بود نوجوان 13 ساله از چاه خارج و تحویل اورژانس شد.

جعفری همچنین به حادثه انفجار گاز شهری در منطقه قلعه کامکار اشاره کرد و گفت: بر اثر انفجار گاز شهری در منطقه قلعه کامکار خیابان دفتری یک فرد حدودا 30 ساله فوت شد.

وی ادامه داد: با حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه ضمن ایمن سازی محیط حادثه، فرد مصدوم از محیط خارج و تحویل عوامل اورژانس شد که متاسفانه تلاش 115 نیز جواب نداد و فرد فوت شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم همچنین به دیگر حوادثه امروز قم اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت رعایت مسائل ایمنی از سوی شهروندان خاطرنشان کرد: یک حادثه سقوط کارگر ساختمانی در خیابان هنرستان نیز امروز رخ داد که عوامل آتش نشانی قم در حال عملیات در این حادثه هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار