هفتمین دوره رقابت های رباتیک آزاد کشور با معرفی نفرات و تیم های برتر در 8رشته تخصصی به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۸۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵ 26 August 2017
به گزارش  تابناک رضوی به نقل از سایت اخبار پدیده دبیر برگزاری این دوره از مسابقات گفت: هفتمین دوره مسابقات رباتیک آزاد کشور امسال با استقبال بی نظیر ۷۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور به مدت سه روز در شهرغذای پدیده شاندیز برگزار شد.
محمدحسین کربلایی با اشاره به رقابت تنگاتنگ تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها افزود: پس از سه روز برگزاری این مسابقات در رشته حل ماز، تیم های کاشان A و B به مقام اول و دوم دست یافتند و تیم یزد در جایگاه سوم ایستاد، تیم های "سیلور" از کرج، "اسپایدر" و "کینگ این فاینالی" هر دو از تهران در رشته رالی، مقام های اول تا سوم را کسب کردند. 
وی ادامه داد: در رشته نوریاب تیم کاشانA اول شد، "آرسکا رباتیک" از قوچان دوم شد و تیم راد از مشهد به مقام سومی دست یافت؛ در رشته رباتیک خلاق نیز تیم"کارینا" از کرمانشاه به مقام نخست دست یافت، "کاسپین" از آستارا و تیم"با اباصالح" از مشهد در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند.
به گفته وی، در رشته آتش نشان که به صورت انفرادی برگزار شد، مرضیه صیفی از کرمانشاه، حبیب ا... باقری از مشهد و امیر کریمی از بجنورد به ترتیب اول تا سوم شدند.
دبیر اجرایی این دوره از مسابقات ملی رباتیک آزاد اعلام کرد: در مسابقات مسیریاب نیز تیم کاشانC به مقام نخست دست یافت ، نگار عنابی و سپیده طاهری با نام تیمی "ویرانگر" از شاهرود به مقام دوم دست یافتند و تیم کاشان Aنیز مقام سومی را از آن خود کرد.
دبیر برگزاری مسابقات گفت: در رشته فوتبالیست و رده سنی نونهالان تیم"رویو" از زاهدان، "شهید حسین پور سلطانی" از تربت جام و "شکوفه های آریاییB" از رشت اول تا سوم شدند و در رده سنی نوجوانان نیز تیم"اسپایدر" از کردکوی، "ماهان ماسال" از صومعه سرا و "عقاب های پیشرو" از رفسنجان نیز به مقام های اول تا سومی دست یافتند.
به گفته وی مسابقات جنگو نیز در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد و تیم های "شاهین جنوب" از گچساران، "می سی نو" از بجنورد و "بلک روبو" از گچساران در رده سنی نونهالان اول تا سوم شدند و نفرات برتر رده سنی نوجوانان نیز به ترتیب تیم های "ماتادور" و"اسپایدر" هر دو از کردکوی و "روبوکام2" از فارسان در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.
 وی خاطر نشان کرد: در هفتمین دوره مسابقات رباتیک آزاد کشور ۲۴۵تیم و در گروه های سنی نونهالان و نوجوانان در مدت سه روز و در رشته های جنگجو، رالی، حل ماز، فوتبالیست، خلاق، آتش نشان، مسیریاب و نوریاب باهم رقابت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار