بیست و نهمین دوره مسابقات قران کریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ویژه خواهران با معرفی نفرات برتر در هر رشته به کار خود پایان داد. در این رقابت ها 3 نفر از بانوان ایثارگر فارس موفق به کسب عناوین مختلف شدند.
کد خبر: ۴۸۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ 26 August 2017
تابناک فارس به نقل از «ایثار از فارس»:با معرفی نفرات برتر در بخش خواهران، بیست و نهمین دوره مسابقات قران کریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به کار خود پایان داد.
این دوره از رقابت ها که با حضور بیش از 700  نفر از برادران و خواهران ایثارگر از 26 مردادماه در مشهد مقدس آغاز شده بود پنجشنبه 2 شهریورماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
 
بیست و نهمین دوره مسابقات قران کریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گروه های سنی بالای 15سال، 20سال و 35 سال و در چهار رشته حفظ، قرائت، تفسير و مفاهيم قرآن کریم برگزار شد که در بخش برادران، ۳۲۰ برادر ایثارگر از 26 تا 29 مردادماه با یکدیگر به رقابت پرداختند و در بخش خواهران نیز این مسابقات با حضور 400 خواهر ایثارگر از 31 مردادماه به مدت 3 روز برگزار شد.
 
استان فارس هم که با ترکیب 11 برادر و 14 خواهر در این دوره از مسابقات قرآن کریم شرکت کرده بود در بخش خواهران موفق به کسب 3 نشان طلا ، نقره و برنز شد.
معصومه فرهادی، فرزند شهید اعزامی از شهرستان مرودشت در بخش مفاهیم گروه سنی بالاتر از 20 سال موفق به کسب عنوان نخست این رقابت ها شد و ثریا نعمتی همسر جانباز در گروه سنی بالاتر از  35 سال و فاطمه شعبانی فرد در گروه سنی بالای 15 سال در همین رشته به ترتیب موفق به کسب عناوین دوم و سوم شدند.

گفتنی است پیش از این نیز در بخش برادران این مسابقات، مرتضی واحدی جانباز 70 درصد بصیر در حفظ 15 جزء قرآن کریم در گروه سنی بالای 35 سال و محمد رحمانیان در رشته حفظ کل در گروه سنی بالای 15سال، عنوان نخست این مسابقات را کسب کرده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار