معاون استاندار خراسان رضوی:
معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: مهمترین مشکل جامعه عدم آگاهی مردم از داشتن اطلاعات حقوقی لازم بوده است.
کد خبر: ۴۸۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳ 26 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،همزمان با برگزاری نمایشگاه بانک، بورس، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مشهد محمدمهدی مروج‌الشریعه معاون اقتصادی استانداری خراسان رضوی از غرفه دهکده سفید در نمایشگاه بازدید کرد.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های خوب دهکده سفید به عنوان نخستین مرکز تخصصی حقوقی در کشور یکی از موانع سرمایه‌گذاری نسبت به رفع مشکلات  جامعه  را نبود اطلاعات حقوقی  توسط سرمایه‌گذاران عنوان کرد و گفت: حضور مشاور متخصص می‌تواند در جهت ایجاد اطمینان برای سرمایه‌گذاران موثر باشد.

مروج‌الشریعه رفع موانع حقوقی برای سرمایه‌گذاران را عامل گسترش رشد سرمایه‌گذاری برشمرد و خاطر نشان کرد: این دهکده که در حوزه‌های مختلف حقوقی فعال است، می‌تواند پاسخگوی نیاز کنونی جامعه ما باشد.

معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی با تاکید براینکه لایه‌های مختلف مردم در جامعه نیازمند آشنایی با حقوق اساسی خود هستند، افزود: برای پاسخگویی به این نیاز دهکده سفید به عنوان اولین مجموعه تخصصی حقوق در کشور فعالیت خوبی داشته است.

مروج‌الشریعه با بیان اینکه مردم باید نسبت به حقوق شهروندی خود آشنایی کافی داشته باشند تا مطالبه‌گری در آن‌ها به وجود بیاید، اظهار کرد: بخش اعظمی از مشکلاتی که برای مردم جامعه ایجاد می‌شود ناشی از نداشتن آگاهی نسبت ‌به حقوقشان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار