همزمان با هفته دولت شبکه استانی صدا و سیمای خراسان رضوی در برنامه های مختلف به انعکاس خدمات ، عملکرد و دستاوردهای دولت با دعوت از مسئولان بلند پایه ، استاندار، معاونان و فرمانداران شهرستان های مختلف استان می پردازد به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی، به مناسبت هفته دولت سیمای مرکز برنامه های ویژه ای را برای مخاطبان خراسانی در نظر دارد.
کد خبر: ۴۸۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳ 26 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،همزمان با هفته دولت شبکه استانی صدا و سیمای خراسان رضوی در برنامه های مختلف به انعکاس خدمات ، عملکرد ودستاوردهای دولت با دعوت از مسئولان بلند پایه ، استاندار، معاونان و فرمانداران شهرستان های مختلف استان می پردازد به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی، به مناسبت هفته دولت سیمای مرکز برنامه های ویژه ای را برای مخاطبان خراسانی در نظر دارد.
در برنامه های سیمای خراسان رضوی مانند اشاره ویژه این ایام با دعوت از مسئولان بلند پایه استانی دستاوردهای دولت در بخش های مختلف در استان بیان می شود. تهیه کننده این برنامه آرش رهبر می باشد.
در برنامه صبح خراسانی به تهیه کنندگی عباس غلام پور و کارگردانی رضا سالار با تهیه آیتم های مناسب و دعوت از کارشناسان و مسئولان استانی به این موضوع می پردازد.
شب نشینی با آیتم های مناسب و دعوت از کارشناسان و مسئولان استانی به موضوع می پردازد. تهیه کننده این برنامه علی خیابانی و کارگردان امید نوریان می باشد.
در بخش ویژه برنامه های هفته دولت ضبط و پخش برنامه های دستگاه های اجرایی و با حضور مسئولان اسانی و کشوری در دستور کار قرار دارد.
همچنین در برنامه های صدای خراسان رضوی برنامه صبح بخیر خراسان – میان برنامه برنامه پنجدری – میان برنامه رادیو زائر – میان برنامه برنامه شبا هنگام – دو برنامه خاص برنامه رهاورد – پنج برنامه ویژه از شهرستان ها در هفته دولت که به موضوع هفته دولت و خدمات و فعالیت ها در این عرصه و همچنین به معرفی دستاوردهای نظام می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار