سومین جلسه ی شورای اسلامی شهر الوند باز هم در حالی برگزار شد که سه عضو از اعضای شورای اسلامی جلسه راترک کردند.
کد خبر: ۴۸۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ 26 August 2017
به گزارش تابناک قزوین ، نخستین جلسه ی شورای اسلامی شهر الوند در حالی برگزار شده بود  که سه عضو از اعضای آن که علی رضایی جهانی، علیرضا خمسه و علی قدمی بودند جلسه را ترک و از شهرداری خارج شده بودند.
مهتاب بهرامی، سهراب ذاکری، جواد خطمی و محمد عبدالله پور چهار عضو دیگر این‌جلسه  بودند که تا پایان در جلسه حضور داشتند.
در این جلسه مهتاب بهرامی به عنوان سخنگوی شورا اظهار کرد: متاسفانه علی رغم تلاش هایی که در راستای تعامل به سه عضو دیگر صورت گرفت این امر امکان پذیر نشد.
وی افزود: رای گیری برای هیئت رئیسه با حضور همه ی اعضا صورت گرفت اما پس از اعلام سه عضو شاکی از رای ها تمکین‌نکرده و جلسه را ترک کردند.
خمسه پس از خروج از جلسه در جمع خبرنگاران گفت: در هیچ قانونی قید نشده که سرپرست شهرداری باید بلافاصله اعلام شود و این در حالی است که چهار عضو سرپرست را اعلام و نظرات خود را تحمیل می کنند‌.
وی افزود: سرپرست منتخب چهار عضو هیچ گونه اعلام برنامه به سه عضو نداشته و ما به همین جهت جلسه را ترک کرده ایم.
خمسه در خصوص عدم حضور خود در دومین جلسه که صبح امروز برگزار شده بود گفت: جلسه ی دوم به دستور فرماندار به جهت تداخل با برنامه های شهرستانی لغو شد.
خمسه در بخشی دیگر از سخنان خود مدعی شد انتخاب اعضا برای سرپرست شهرداری توسط چهار عضو منتخب اقدامی غیر قانونی و توهین به شعور مردم است.
خمسه در حالی جلسه را ترک کرد که اعلام‌کرد سرپرست شورا باید با حضور تمامی اعضا انتخاب شود که البته خود در جلسه حاضر نشده بود.
به گفته ی چهار عضو دیگر شورا ، سرپرست منتخب به اعلام برنامه های خود به سه عضو دیگر که خمسه، جهانی و قدمی بوده است پرداخته است و صحبت خمسه مبنی بر عدم اعلام برنامه صحت نداشته است.
سومین جلسه ی شورای شهر الوند در حالی به پایان رسید که چهار عضو از اعضا در جلسه حضور داشتند و به گفته ی آن ها باز هم جلسه بی نتیجه ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار