کد خبر: ۴۸۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ 26 August 2017
استاندار خوزستان با بیان این‌که خدمات حوزه سلامت شهرستان شوشتر از نظر استانداردهای این حوزه در حال ارتقا است، گفت: حوزه سلامت شوشتر در حال جهش و نوسازی بسیار خوبی است

 غلامرضا شریعتی بعداز ظهر امروز (4 شهریورماه)  در حاشیه افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی شوشتر، اظهار کرد: در جریان سفر امروز ما به شوشتر مرکز جامع سلامت روستایی درب خزینه، بخش بلوک‌های زایمانی بیمارستان الهادی و همچنین چند پروژه که توسط خیرین تامین اعتبار شده نظیر ساختمان ام آر آی بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر افتتاح شدند.

وی  تصریح کرد: خوشبختانه حوزه سلامت شهرستان شوشتر خیلی خوب پیش می‌رود و هم در بعد نرم‌افزاری و هم در بعد سخت‌افزاری نظیر تجهیزات، امکانات و ساختمان‌ها به خوبی کار انجام می دهد.

استاندار خوزستان  عنوان کرد: با توجه تشریک مساعی و تلاش‌های دانشکده علوم پزشکی این شهرستان، امام جمعه، نماینده و سایر نهادهای مربوطه حوزه سلامت شهرستان شوشتر در حال جهش و نوسازی بسیار خوبی است. اکنون خدمات حوزه سلامت این شهرستان از نظر استانداردهای این حوزه در حال ارتقا است.

شریعتی ادامه داد: این موضوع سطح رفاه را در حوزه سلامت این شهرستان به سطح استانداردهای ملی بسیار نزدیک کرده و حتی در برخی موراد از این استانداردها نیز بالاتر رفته  است.

وی بیان کرد: امیدواریم اهتمام و تلاش فراگیری که در حوزه سلامت شهرستان شوشتر وجود دارد با جدیت بیشتر تداوم یابد تا در آینده‌ای نزدیک سطح خدمات حوزه سلامت شوشتر چه در بخش بهداشت و چه در بخش درمان در شان مردم شریف این شهرستان باشد. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار