مدیرکل بنیاد مسکن قزوین خبر داد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: با هماهنگی های صورت گرفته در سال جاری حدود هفت هزار تن قیر یارانه‌ای در اختیار این اداره‌کل قرار می‌گیرد که با این حجم از قیر می‌توان 800 هزار مترمربع معابر روستایی را آسفالت کرد.
کد خبر: ۴۸۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ 26 August 2017
به گزارش تابناک قزوین محمد همتیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برخی از پروژه‌هایی که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسید، اظهار داشت: در راستای خدمات‌رسانی به مردم در هفته دولت پروژه‌هایی را در حوزه کاری بنیاد مسکن تقدیم مردم می‌کنیم.

وی افزود: یکی از پروژه‌های اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در سطح روستاهای استان آسفالت معابر روستایی از محل قیر رایگان بود که در سال گذشته با جدیت پیگیری شد و در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با اشاره به وضعیت مسکن روستایی عنوان کرد: در حوزه مسکن روستایی با همکاری بانک‌های استان برای پرداخت تسهیلات، واحدهای مسکونی روستایی که احداث آن‌ها سال گذشته آغاز شده بود، در سال جاری به اتمام رسده و اکنون آماده بهره‌برداری باشد.

همتیان تصریح کرد: با هماهنگی‌های لازم انجام شده این واحدهای مسکونی با حضور مسؤولان استان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسؤول گفت: سهم استان قزوین در ساخت مسکن روستایی سه هزار واحد بود که به دلیل روند کُند پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل در استان هنوز  عملیات عمرانی تمام این واحدها به اتمام نرسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: امید است با همکاری بانک‌های عامل در استان بتوانیم تا پایان سال جاری تسهیلات موردنیاز واحدهای باقی مانده را جذب کنیم.

همتیان مطرح کرد: در سال جاری یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار ما قرار دارد بحث آسفالت معابر روستایی از محل قیر رایگان است.

وی عنوان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته در سال جاری حدود هفت هزار تن قیر یارانه‌ای در اختیار بنیاد مسکن استان قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین  تصریح کرد: انتظار می‌رود با این حجم از قیر رایگان بتوانیم 800 هزار مترمربع آسفالت در معابر  روستایی استان اجرایی کنیم.

همتیان بیان کرد: آغاز اجرای این پروژه از هفته دولت سال جاری بوده و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی سعی می‌کنیم تا پایان سال جاری این پروژه را به اتمام برسانیم.

این مسؤول یادآور شد: در صورت نامساعد بودن شرایط جوی هم آن میزان از پروژه که اجرایی نشده است را در بهار سال آینده پیگیری می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار