مدیرکل راه و شهرسازی قزوین از آماده تحویل بودن 998 واحد مسکن مهر به متقاضیان در این استان خبر داد و گفت: واحدهای یاد شده هفته دولت توسط مسئولان عالی وزارت راه و شهرسازی مورد بهره برداری قرار می گیرند.
کد خبر: ۴۸۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱ 26 August 2017
به گزارش تابناک قزوین مسعود حق لطفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای بهره برداری از واحدهای یادشده 550 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی، واحدهای قابل بهره برداری در شهرستان های این استان را به ترتیب شامل قزوین 46 واحد، البرز 760 واحد، تاکستان 144 واحد و آبیک 48 واحد اعلام و یادآور شد: این واحدها هم اکنون آماده واگذاری به متقاضیان مسکن مهر است.
حق لطفی اضافه کرد: در حال حاضر از مجموع 58 هزار و 954 واحد مسکن مهر استان، 44 هزار و 458 واحد در شهرهای بالای 25 هزار خانوار، پنج هزار و 654 واحد در شهرهای زیر 25 هزار خانوار و هشت هزار و 842 واحد نیز در بافت فرسوده شهری قرار دارند.
وی، کار احداث واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار خانوار و بافت فرسوده در استان پایان یافته دانست و گفت: از مجموع واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار خانوار استان تاکنون کار ساخت 38 هزار و 276 پایان یافته و مابقی آن نیز تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرند.
حق لطفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح های آماده بهره برداری استان در حوزه راه روستایی،افزود: پنج طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی با 40 میلیارد ریال اعتبار نیز در هفته جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
به گفته وی، بهسازی و آسفالت راه های روستایی باراجین-شفیع آباد در قزوین به طول سه کیلومتر،مهدی آباد-شاهین تپه در بوئین زهرا به طول پنج کیلومتر، سه راهی آجربند-مرادآباد در بوئین زهرا به طول پنج کیلومتر،آقابابا- نوده لکوان در بوئین زهرا به طول پنج کیلومتر و مشهد-علی آباد در شهرستان آوج به طول 15 کیلومتر از جمله طرح های مورد بهره برداری هستند.
عملیات احداث مسکن مهر در استان قزوین از سال 87 آغاز شده است.
طول راه های روستایی استان قزوین نیز پنج هزار و 316 کیلومتر است که 2 هزار و 613 کیلومتر آن آسفالت و مابقی آن راه شوسه و خاکی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار