شورای شهر گیوی، پسر معاون استاندار و رئیس ستاد روحانی در استان اردبیل را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرد.
کد خبر: ۴۸۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 26 August 2017

به گزارش تابناک اردبیل، در حالی اعضای شورای شهر گیوی پسر معاون استاندار اردبیل را به عنوان شهردار انتخاب کردند که وی سابقه هیچ گونه مسئولیت و مدیریت اجرایی و دولتی و یا غیردولتی نداشته است.

به نظر می‌رسد این فرزند معاون استاندار اردبیل در حالی مسئولیت شهرداری گیوی را  عهده دار شده است که اعضای شورای شهر بنا به شرایط خاص تصمیم گرفتند تا مدیریت یک شهر را به فردی واگذار کنند که سابقه هیچ گونه مدیریت و مسئولیت اجرایی را نداشته است.

این در حالی است که عده‌ای از طرفداران دولت در شهرهای مختلف گزینه‌هایی را برای شهرداری از بین اعضای ستاد روحانی مطرح کردند که نظیر آن را می‌توان برای شهرداری سرعین، نمین، نیر و … یاد کرد که این افراد گزینه‌های تصدی مسئولیت شهرداری معرفی شدند.

پسر معاون استاندار، پیمانکار بوده است

فرشاد عباسی متولد ۱۳۶۸ با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران آقازاده اقبال عباسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل است که پیش از این به شغل پیمانکاری مشغول بوده و هم اکنون مورد تایید شوراهای اسلامی شهر گیوی برای تکیه بر مسند شهرداری این شهر است.

 

در پی واکنش های متعدد به انتخاب فرشاد عباسی به عنوان شهردار گیوی، شورای اسلامی این شهر اطلاعیه ای صادر کرد.

شورای شهر گیوی: گزینه انتخابی تحمیلی نیست

به گزارش کوثر خبر، در این اطلاعیه آمده است: گزینه انتخابی برای پست شهرداری به هیچ وجه تحمیلی نیست و اعضای شورا پس از بررسی گزینه های مختلف به جمع بندی نهایی رسیده اند. داشتن سابقه اجرایی مهم است ولی صرفا سابقه اجرایی و مدیریت دولتی ملاک نیست کما اینکه در سالهای گذشته شهردارانی آمده اند که در استخدام هیچ ارگان دولتی یا سابقه اجرایی و مدیریت دولتی نداشته اند. با یک نگاه به انتخابات اخیر درمی یابیم که مردم به کسانی رای دادند که هیچ سابقه شورایی نداشتند و نشان می دهند که اکثریت مردم خواستار تغییر و تحولی نوین هستند چرا که کسانی که سابقه شورا داشتند از سوی مردم انتخاب نشدند.

نهایتا اینکه ما گزینه انتخابی مان را معرفی کرده ایم و باید به تایید مراجع ذیصلاح برسد، هیچ لابی گری، تحمیل و تحریک و پشت پرده ای در کار نیست و هرچه مُر قانون باشد به آن پایبندیم.

در روزهای آینده پروژه هایی که فرشاد عباسی به انجام رسانیده منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
آره بابا شما راست می گویی اصلاً مگر در استان اردبیل لابیگری وجود دارد. فقط لعنت بر لابی گری و لابی گر در کل استان.
اصغری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
ژن برتر استان اردبیل
واقع بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
پدرها و مادرهای گرامی

شما هم از این قافله عقب نمانید

اگر می خواهید در آینده نوه های شما هم بدون تجربه و ارتباط استخدامی به پستهای بالای اجرایی برسند دختران خود را عروس تولیدکنندگان ژن برتر و برای پسرانتان نیز از خاندان ژن برتر دختر انتخاب نمایید.



البته در جامعه ما با واژه ها بازی می شود اگر مروری به خاندان افراد در سمتها و عناوین شغلی مهم داشته باشید می بینند آنان قبل از ابداع واژه ژن برتر از این امتیاز بهره مند بوده اند.
mohsen
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
تابی جونم بذار یه خورده کار کنه بعد...............
هنوز که اول راهه...............
حالا اگه یکی سابقه مسئولیت و مدیریت اجرایی و دولتی و یا غیردولتی نداشته باشه یعنی نمی تونه مدیریت کنه ......
اونایی که سابقه مسئولیت و مدیریت اجرایی داشتند مثلا خوب کارکردند که این نمیتونه بکنه.......
اخه این چه تیتریه که زدی........
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار