وقوع پنج تصادف و حادثه رانندگی 24 ساعت گذشته در جاده های مازندران موجب مصدومیت 29 نفر شد و آنان را روانه بیمارستان های استان کرد .
کد خبر: ۴۸۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ 26 August 2017
به گزارش تابناک : روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران در گزارش روز شنبه اعلام کرد : این تعداد براثر وقوع پنچ تصادف در مسیرهای جاده ای مازندران مصدوم شدند و توسط تیمهای اورژانس به بیمارستانهای استان منتقل شدند .
وقوع تصادف 2 خودرو 405 و ام وی ام که حوالی ظهر روز گذشته در شهرستان محمودآباد رخ داد پنج نفر مصدوم شدند که به بیمارستان شهدای این شهرستان منتقل شدند . 
تصادف سمند و پژو عصر روز گذشته در مرزن آباد جاده کجور نیز هفت مصدوم بر جا گذاشت که مصدومان توسط تیمهای اورژانس مرزن آباد ،مجلار و هلال احمر کجور به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند . 
در این گزارش از واژگونی عصر گذشته خودروی پژوی در ابتدای جاده جنگلی توسکا چشمه در گلوگhه به عنوان سومین حادثه جاده ای رخ داده 24 ساعت گذشته نام برده شد که 6 مصدوم این حادثه به بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه منتقل شدند.
ساعت 20 و 44 دقیقه شب گذشته بر اثر برخورد 2 دستگاه خودروی پراید و 206 در جاده جویبار به بهنمیر پنج نفر مصدوم شدند که اورژانس مصدومان را برای انجام کارهای درمانی موردنیاز به بیمارستان شهید عزیزی جویبار منتقل کرد .
همچنین در این گزارش به حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پراید ساعت 22 و 27 دقیقه شب گذشته در مسیر آمل به بابل اشاره شد که پنج مصدوم این حادثه توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند .
کودک هشت ساله که براثر تصادف روز گذشته در جاده هراز دچار ضربه مغزی شد توسx بالگرد اورژانس ازدرمانگاه بایجان در جاده هراز به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شد . 
ورژانس مازندران ماهانه میانگین 6 هزار و 500 تا 7 هزار ماموریت انجام می دهد که در زمان تعطیلات و اوج گیری سفرها این میزان به بیش از 7 هزار ماموریت افزایش می یابد .
از این تعداد بیشتر از 2 هزار و 500 ماموریت برای خدمات رسانی به مصدومان تصادفات است .
مازندران 84 پایگاه اورژانس هوایی ، جاده ای و درون شهری دارد که با بهره گیری از 140 آمبولانس خدمات دهی به حادثه دیدگان را انجام می دهند . 






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار