نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی،گفت: مسئولان باید به صورت جدی وارد سرمایه‌گذاری و حمایت از فناوران شوند به طوریکه برگزاری نمایشگاه‌های عرضه محصولات فناورانه می‌تواند آغاز خوبی برای فرهنگ‌سازی و رشد استان در زمینه سرمایه‌گذاری بر روی فناوری‌های جدید باشد.
کد خبر: ۴۸۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 27 August 2017
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، استان همدان را نیازمند تحول دانست و گفت: مسئولان استان موانع موجود بر سر راه فناوران و نخبگان را مرتفع سازند.

به گزارش ایسنا،امیر خجسته در حاشیه بازدید از نمایشگاه عرضه محصولات فناورانه در نخستین بازار منطقه‌ای تبادل فناوری همدان، با بیان اینکه راهی جز اینکه به موضوعات و مباحث جدید و فناورانه بپردازیم، نداریم، عنوان کرد: استان همدان با داشتن پتانسیل‌های فراوان نیاز به تحول دارد چرا که منطقه بکری است که در سطح ملی و بین‌المللی مورد توجه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار گرفته است. 

وی سرمایه‌گذاری در بخش فناوری را بسیار اساسی و اصولی معرفی کرد و یادآور شد: چه بخواهیم چه نخواهیم، دنیا در حال ترقی است پس نباید از توسعه و فناوری عقب بمانیم. 

خجسته هدف از حضور خود در نمایشگاه عرضه محصولات فناورانه را حمایت از فناوران اعلام کرد و گفت: ما از فناورانی که در این نمایشگاه حضور یافته‌اند حمایت‌هایی در سطح استانی و ملی خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: مسئولان باید به صورت جدی وارد سرمایه‌گذاری و حمایت از فناوران شوند به طوریکه برگزاری نمایشگاه‌های عرضه محصولات فناورانه می‌تواند آغاز خوبی برای فرهنگ‌سازی و رشد استان در زمینه سرمایه‌گذاری بر روی فناوری‌های جدید باشد. 

وی با اشاره به برنامه ششم توسعه و برنامه‌هایی که به منظور توسعه فناوری کشور لحاظ شده، عنوان کرد: مسئولان استان باید همت کرده و فناوران و نخبگان را حمایت کنند و موانعی که بر سر راه آنان وجود دارد را مرتفع سازند. 

خجسته، نخبگان را سرمایه‌های استان و کشور دانست و تأکید کرد: باید زمینه سرمایه‌گذاری در راستای توسعه فناوری و پشتیبانی از نخبگان در استان فراهم شود چرا که سرمایه ترسوست و سرمایه‌گذاران به محض اینکه مشکلات و موانع را مشاهده کنند از استان می‌روند. 

وی درباره سرمایه‌گذاران همدانی نیز گفت: سرمایه‌گذاران همدانی می‌توانند بسیار اثرگذار باشند و ‌اکنون که سرمایه‌گذاران از کشورهایی چون آلمان و دیگر مناطق کشور به استان می‌آیند، می‌توانند زمینه رقابت و فرهنگ‌سازی برای سرمایه‌داران همدان را ایجاد کنند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار