رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، با تأکید بر ضرورت بازخوانی جنایات منافقین، گفت: ندای مظلوم خواهی مردم ما، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سرآمد همه آن ها امام راحل؛ باید در دنیا ترویج یابد.
کد خبر: ۴۸۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 26 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از شبستان ،عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت،گفت: مراسم یادبود دولتمردان شهید رجایی و باهنر، چهارشنبه(8 شهریور) از ساعت 10 صبح در مسجد معتضدی برگزار می شود.
 
وی با اشاره به برگزاری این مراسم در روز مبارزه با تروریسم، افزود: به همین مناسبت ویژه برنامه های مبارزه با تروریسم در تعدادی از مساجد شاخص و محوری استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.
 
سروری، بیان کرد: استکبارجهانی تمام فشار و سلطه گری خود را با تقویت نیروهای تکفیری و ایجاد اختلاف بین مسلمانان و ادیان مختلف در دستور کار قرار داده است تا شرایط موجود را در راستای منافع و مسائل اقتصادی خود پیش ببرد.
 
وی اذعان کرد: تاریخ تروریسم نشان می دهد که دین اسلام از میان ادیان مختلف و ایران در بین کشورهای مختلف دنیا بیشترین قربانی اهداف تروریستی را داشته است.
 
سروری، تصریح کرد: هر چند که خود ما قربانی تروریسم هستیم اما همواره در یاری رساندن به مظلومان در هر جایی از این کره خاکی پیشقدم بوده ایم این ندای مظلوم خواهی مردم ما، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سرآمد همه آن ها امام راحل؛ باید در دنیا ترویج یابد.
 
وی با بیان اینکه اوج  ترورها در سال های ۶۰ و ۶۱ بود، اظهار کرد: منافقین، استکبار و سرسپردگان آن ها در روزهای نخست شکل گیری انقلاب، با به شهادت رساندن نخبگان و شخصیت های اثرگذار سعی در ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، با تأکید بر ضرورت بازخوانی ویژه از جنایات منافقین، ابراز کرد: 12 هزار نفر از 17 هزار شهید ترور ایران را مردم کوچه و بازار و زنان و کودکان تشکیل می دهند .
 
وی با اشاره به شهادت دولتمردان شهید رجایی و باهنر، گفت: این شهیدان والامقام هم قربانی پدیده شوم ترور شدند.
 
سروری، اضافه کرد: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای ترسیم شخصیت والای شهیدان رجایی و باهنر برای سنین مختلف است تا چهره نفاق و استکبار جهانی را به خوبی و شایستگی به آنان معرفی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار