مدیر تامین مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) البرزگفت: خیرین این استان 63 درصد اعتبارات مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را تامین می کنند .
کد خبر: ۴۸۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 26 August 2017
به گزارش تابناک : مازیار روز شنبه افزود: امسال برای تعمیر230 واحد مسکونی مددجویان رقمی بالغ بر چهار میلیارد و300 میلیون ریال هزینه شده است.
وی ادامه داد: از این میزان حدود 2 میلیارد و700 میلیون ریال توسط خیرین و یک میلیاردو600 میلیون ریال ازمحل اعتبارات دولتی تامین شده است .
محمدی با اشاره به طرح اعطای تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان ساکن شهرهای بالای 500 هزار نفر ، گفت : خانواده های زیر پوشش کمیته امداد که در شهرهای کوچک سکونت دارند ، می توانند از تسهیلات خرید و احداث مسکن استفاده کنند .
مدیر تامین مسکن کمیته امداد استان البرزبا بیان اینکه 23 درصد از اعتبارات مربوط به اجرای طرح اعطای تسهیلات مسکن را خیران تامین می کنند ، گفت : این نهاد امسال نیز برای خانه دار شدن مددجویان ساکن شهرهای بزرگ و کوچک ، کمک بلاعوض اختصاص داده شده است که در کنار آورده اولیه خانواده می تواند مشکل مسکن نیازمندان را مرتفع کند.
وی افزود : یکی دیگر از برنامه های بخش تامین مسکن در امداد ، اعطای کمک بلاعوض برای پرداخت بدهی خانواده های تحت حمایت بدهکار به مسکن مهر است و مطابق سیاست های جدید کمیته امداد ، خدمات مسکن محرومان با جدیت و حمایت مالی گسترده تری نسبت به گذشته ارائه می شود.
محمدی خاطرنشان کرد : اکنون بیش از پنج هزار خانواده تحت حمایت این نهاد در البرز مستاجر هستند که با توجه به محدودیت اعتبارات و تعداد مددجویان فاقد مسکن ، انتظار داریم خیران ، بیش از پیش ما را در این زمینه یاری کنند .





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار